תשתף מניסיונה העשיר

לראשונה: מנכ"לית פייסבוק בוועידה חרדית

בשלישי הקרוב תתקיים ועידת כיכר השבת לקידומה של האישה החרדית בשוק התעסוקה • מנכ"לית פייסבוק תשתתף לראשונה בפאנל של הוועידה ותתן מניסיונה העשיר (חרדים)

משה מנס | כיכר השבת |
ניסיונה העשיר כמנהלת ומעסיקה - תהיה לעזר רב (צילום: באדיבות המצלם)

במשך שנים רבות פעילות השיווק של מטא (פייסבוק) בישראל התבצעה ממשרדי החברה בדבלין באירלנד. השינוי החל במרץ 2014 אז התפרסמה ההודעה הדרמטית: "פייסבוק פותחת נציגות שיווק ישירה בישראל". על פי ההודעה, מי שתעמוד בראש הפעילות היא עדי סופר תאני שמונתה למנכ"לית מטא (פייסבוק) ישראל ואף תהיה אחראית על הקמת צוות של נציגים מקומיים במשרדי החברה ברמת גן.

התשובה לשאלה: 'מי זו הגברת ולמה הרזומה המרשים שלה רלוונטי לנו?' טמון בכנס 'אחת ועוד אחת' הועידה הלאומית של כיכר השבת, עמותת 'מפרי ידיה' ובחסות עיריית ירושלים.

במסגרת הכנס אשר יעסוק בתעסוקת נשים חרדיות, יתקיים פאנל מיוחד עם מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, שי כהן, מנכ"ל אמדוקס ישראל, יניב גרטי, מנכ"ל אינטל וד"ר יעל זמיר, אמבריוניקס ועדי סופר תאני, מנכ"לית מטא ישראל.

במה יעסוק הפאנל?

באתגרים העומדים לפני האישה החרדית והמעסיק של החרדיות. מה אנחנו צריכים לדעת בשביל לצלוח את אתגרי המנטליות. על החסמים והדרך להצלחה עבור העובדת והמעבידים.

בפאנל תשתתף עדי סופר תאני מנכ"לית מטה (פייסבוק). ניסיונה העשיר כמנהלת וכמעסיקה - כגון הקמת וניהול רשת בית הספר ללימודי אנגלית "וול-סטריט בישראל ובהמשך כיהנה כדירקטורית ב StyleRiver, כיושבת ראש חברת הסטארט-אפ Ginger Software והייתה מעורבת במספר רב של השקעות בסטארט-אפים ישראליים - תסייע להציף את נושא תעסוקת נשים חרדיות לסדר יום, בתקווה להוביל לשינוי מבורך בשוק התעסוקה.

אל תפספסו את הפאנל הזה.

לפרטים והרשמה לכנס: >> לחצו כאן <<

האירוע בחסות עיריית ירושלים הפועלת למען קידומן של השנים החרדיות בשוק התעסוקה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר