מכחיש את החשדות

ירושלים: אב נעצר בחשד לתקיפת בנותיו

המשטרה עצרה אב חרדי, תושב צפון ירושלים, החשוד בביצוע עבירות חמורות כלפי בנותיו ותקיפת ילדיו. האב מכחיש את החשדות, ובית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר; אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המשטרה עצרה לחקירה אב חרדי החשוד בביצוע עבירות חמורות כלפי בנותיו. הבוקר (רביעי) בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים. האב מכחיש בצורה גורפת את החשדות ולטענתו הרקע הוא בעיות נפשיות של אחת המתלוננות.

החקירה החלה לפני כשבוע בעקבות דיווח שקיבלה המשטרה מהרווחה, על כך שהאב, בשנות הארבעים לחייו, תושב צפון ירושלים, נוהג על-פי החשד לבצע מעשים קשים בבנותיו שחלקן קטינות וכן, לתקוף את ילדיו באלימות.

אתמול, חוקרי תחנת שפט של מחוז ירושלים, עצרו לחקירה את החשוד במעשה והוא הועבר לחקירה.

הבוקר, כאמור, הובא החשוד להארכת מעצר, ושופטת בית משפט השלום בירושלים, עדי בר-טל החליטה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה עד ליום ראשון הבא.

במהלך הדיון, פרקליטו של האב, עו"ד מוטי רגב, אמר כי "מדובר באדם חרדי בן 44, נשוי כ-20 שנים ולהם 11 ילדים, 7 מהן בנות ו-4 בנים. המשיב נעדר עבר פלילי, הוא התנדב במשטרת ישראל במשך תקופה ארוכה ועדיין ממשיך ליטול חלק בפעולות של מתנדבים. החקירה והחשדות נפלו עליו כרעם ביום בהיר". הוא הוסיף ואמר כי האב טען שהרקע לדברים הם "בעיות נפשיות" של אחת המתלוננות, "שכעסה על התנהלות המשפחה כלפיה".

עוד הוא טען כי "אמה של המתלוננת ורעייתו של המשיב שנבצר מהן להגיע לפה בשל בידוד מעידה על המתלוננת כי היא יכולה לומר כל דבר בצורה מחושבת לפרטי פרטים, היא עשתה זאת בעבר לא כנגד המשיב אלא כלפי אנשים אחרים".

עוד הוא אמר כי "במשך 23 שנות נישואיהם מעולם לא נחקר בעבירות כאלה. הדבר מעיד בפני עצמו, מעבר להכחשה הגורפת של המשיב הוא מעלה טענות כנגד התנהלות היחידה החוקרת בחקירתו, שההתייעצות שביצע עם עורך דינו בוצעה בחדר מצולם בניגוד לנהלים. אנחנו לא יכולים לדעת אם ההיוועצות תועדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר