דרמה בשבת

אדם חמוש בנשק מחזיק בבני ערובה בטמפל רפורמי

אדם חמוש בנשק מחזיק במספר בני ערובה בבית כנסת רפורמי בעיר קוליוויל שבטקסס • מאיים לפגוע ואומר ש"הולך למות" • מבקש להיפגש עם אחותו, שנידונה לעשרות שנות מאסר ומוכרת כטרוריסטית (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
בית הכנסת בטקסס (צילום: גוגל מפות)

דרמה בעיצומה של השבת בעיר קוליוויל שבטקסס: אדם חמוש בנשק, ממוצא פלסטיני, מחזיק במספר בני ערובה בבית כנסת רפורמי בעיר. עם בני הערובה נמנים רב בית הכנסת ומספר מתפללים.

בשידור חי מהתקרית הדרמטית, שהועברה בחשבון הפייסבוק של בית הכנסת, נשמע המחבל, מדבר באנגלית רצוצה על אחותו ועל "אללה" ו"מוחמד".

"אני עומד למות", נשמע החמוש אומר בקולי קולות. הוא הרבה לדבר על אחותו ואמר: "אני עדיין לא דיברתי איתה. אני מחכה לשיחה". עוד אמר: "אני מתנצל, אני מתנצל, אני חייב להתנצל". השידור חי הופסק לאחר מספר דקות.

כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, והורו מתושבים באזור להתפנות. החשוד צעק לעברם כי במידה וינסו להתקרב לזירה - הוא יפגע בבני הערובה.

בהמשך עלה לשיחת טלפון עם מפקד היחידה, והביע זעם על כך שלא נותנים לו להיפגש עם אחותו שבכלא. לפי הדיווח של העיתונאי עמיחי שטיין, אחותו היא ככל הנראה מדענית שהורשעה בבית המשפט בארה"ב בגין נסיון רצח סוכן FBI וחייל ונידונה ל86 שנות מאסר.

מדובר בבית הכנסת 'בית ישראל' של הקהילה הרפורמית בעיר. ככל הידוע אין בשלב זה נפגעים. החמוש נכנס אליו במהלך חגיגת בר מצווה שהייתה במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר