התוכנית הכלכלית • צפו

למה מחירי הרכב עלו? הטעות של ליברמן ו'גזירת המעונות'

חשבתם שהמחסור בשבבים משפיע על מחירי הרכב? • חשבתם שלא תהיה כאן אינפלציה? • חשבתם שלצבא אין כסף מיותר? • תחשבו שוב! • וגם, מה חושבים ברחובות הבירה על הקורונה? • צפו (בארץ)

רפאל כהן ומשה מנס | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת; תמונה: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

'התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת רפאל כהן ומשה מנס על כל הנושאים הכלכליים הבוערים בכלל ולמגזר החרדי בפרט, וכל מה שחשוב לדעת - לצד הפינות הפופולריות: "פינת הצרחנות" "עובר ושב" והשבוע 2 ראיונות מרתקים.

בכותרות הכלכלה נדבר על האינפלציה העולמית והמקומית ועלית מחירי הדיור; האם מחירי הרכב באמת עולים בגלל המחסור בשבבים או שמדובר בבועה של בעלי אינטרסים? במה זכו דואר ישראל ומה הפנסיה התקציבית מהצבא שגרמה למשה מנס להתחרט על-כך שהוא לא התגייס.

בפינת עובר ושב יוצא משה מנס לבדוק את הנחיות הקורונה, האם אנשים מכירים אותם? מקפידים עליהם? או שמא אנחנו בכאוס מוחלט? פרק משעשע וצבעוני במיוחד שצולם ברחובות ירושלים.

ראיון של רפאל כהן עם עורכי הדין יונתן פלדמן ואוריאל שטרן, ממגישי העתירה לבג"ץ שהובילה לביטול גזירת המעונות של שר האוצר אביגדור ליברמן, התייחסו לעובדה שהשופטים לא ביטלו את החלטת ליברמן, אלא רק דחו אותה, ואע"פ - שייתכן שבעתיד היא תבוטל.

חברי הכנסת החרדים מש"ס ומיהדות התורה שמחו על ההחלטה והכפישו את ליברמן, אך מאחורי כל החגיגה, מתברר שעזרה מצידם - לא ניתנה לעורכי הדין. למרות זאת, עו"ד אוריאל שטרן התעקש להגן על משה גפני, יעקב ליצמן ושות' ואמר כי הסיוע לא ניתן מכיוון שמגישי העתירה לא ביקשו אותו: "תפקיד חברי הכנסת הוא לפעול בכנסת ותפקידנו לפעול במישור המשפטי". על אף זאת, שטרן הזכיר את משה ארבל מש"ס - שכן נרתם לסייע.

וגם, ריאיון של משה מנס עם חקלאי המספר על האתגר הגדול שבנטישת השדה שלו בשנת השמיטה, מה הברכה שהוא חווה ואיך כלכלית מתמודדים עם כזה צעד?!

ולסיום פינת הצרחנות והשבוע על למעלה מ-1500 תלונות שלא מקבלות מענה בשל כך שהם נשלחות ב... מערכת 'נדרים פלוס'. מקומם במיוחד וגורם לנו לצרוח...

צפו בתוכנית המלאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר