ואיך ישראל קשורה?

אחרי הפיגוע הקשה, הח'ותים באיום חדש

שלשה ימים אחרי פיגוע המזל"טים באבו דאבי, הח'ותים בתימן, שלקחו אחריות על הפיגוע, טוענים כי מבחינתם גם מגדל ה'בורג' חליפה' שבדובאי הוא יעד לגיטימי לתקיפה (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: טוויטר @hezamalasad)

ימים ספורים לאחר מתקפים המזל"טים באבו דאבי בה נהרגו שלשה ונפצעו שישה, בכיר בארגון המורדים של הח'ותים בתימן מסמן את היעד הבא לתקיפה.

בציוץ שפרסם ברשת החברתית 'טוויטר' אמר כי מגדל הבורג' חליפה הוא גם יעד לגיטימי לתקיפה אפשרית. הבכיר טען כי במגדל לא משתמשים רק למטות אזרחיות רגילות אלא גם לניהול פעילות צבאית על אדמת תימן.

בציוץ, צירף תמונה ערוכה של הרוג' חליפה כשכביכול מוקרן עליו דגל ישראל. בחשבון הטוויטר כתב הבכיר: "שימוש בחפצים ובמתקנים אזרחיים במדינת איחוד האמירויות, כמו הבורג' ח'ליפה, לביצוע פעולות צבאיות נגד תימן הוא מעשה פלילי. איחוד האמירויות תישא בתוצאות של זה."

הציוץ שפרסם הבכיר

כזכור, הפלגים החות'ים בתימן, הנתמכים על ידי השלטון האיראני טענו שהם ביצעו תקיפת מל"טים וקיבלו אחריות לסדרת הפיצוצים בה נהרגו שלשה אזרחים זרים שהיו בסמוך למיכליות דלק.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הסיר את הח'ותים מרשימת ארגוני הטרור של ארצות הברית, וכעת בלחץ מצדה של איחוד האימרויות, שוקל ביידן להחזירם לרשימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר