הכסף לא הפקר

עיריית קריית מלאכי: נחרים את אסם בגלל המחירים

לראשונה מאז החל גל ההתייקרויות, ראש עירייה בישראל מודיע על החרמת חברה שמעלה מחירים • "עד שחברת אוסם לא תחזור בה, עיריית קריית מלאכי לא תרכוש שום מוצר של החברה" (כלכלה)

בני סולומון | כיכר השבת |
מוצרי אסם (צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)

לראשונה מאז החל גל ההתייקרויות, עיר בישראל מודיעה על החרמת חברה שמעלה מוצרים. מוקדם יותר היום (שלישי) הודיעה עיריית קריית מלאכי כי תפסיק לרכוש ממוצרי חברת המזון 'אסם' לאחר שזו החלה בתקופה האחרונה להעלות מחירים.

ראש העירייה אליהו זוהר אמר כי "עד שחברת אוסם לא תחזור בה מהכוונה להעלות את מחירי מוצריה, עיריית קרית מלאכי לא תרכוש שום מוצר של החברה."

"על כל נבחר ציבור לנקוט עמדה ערכית וחד משמעית כי לא נאפשר לפגוע במשפחה הישראלית. כספם של תושביי אינם הפקר".

חברת 'אוסם' ייקרה את מוצריה ביותר מ-4.5 אחוזים בממוצע. באוסם טענו כי "עלייה זו מפצה באופן חלקי על ההתייקרויות המשמעותיות במחירי התשומות והשינוע". אלא שגולשים רבים הלינו על אוסם. אחד מהם כתב: "מעניין, כשמחירי השינוע ירדו לא הורדתם מחירים".

מוצרי קפה של חברת אוסם התייקרו כבר בחודש האחרון ביותר מ-5.6 אחוזים. כך גם אם תרצו עוגייה טובה לצד הקפה, תשלמו עליה בין 4 ל-6 אחוזים יותר.

ולא רק אוסם. חברות מזון רבות מעלות מחירים. כך גם למשל ענקית הייבוא, חברת 'דיפלומט' הודיעה על עליית מחירים, כך למשל חטיף תפוחי האדמה 'פרינלגס' מתייקרים ביותר מ-7 אחוזים. כך גם דגני הבוקר של 'קלוגס' יעלו ב-6.5 אחוזים. בסך הכל, דיפלומט מעלה מחירים בממוצע בין 4-16 אחוזים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר