דרמה במרוקו

בן 5 נתקע בבאר עמוקה: מאמצי על לחילוצו

כוחות החילוץ במרוקו חופרים כבר שלושה ימים בניסיון להגיע לילד בן 5 שתקוע בבאר צרה במיוחד בעומק של 32 מטרים. אתמול הצליחו המחלצים להעביר אליו מים וחמצן (בעולם)

(צילום: מתוך מצלמות המחלצים)

כוחות החילוץ במרוקו חופרים כבר שלושה ימים בניסיון להגיע לילד בן 5 שתקוע בבאר צרה במיוחד בעומק של 32 מטרים. הילד, ששמו רייאן, תקוע בבאר שבכפר איגראן מאז יום שלישי בערב, כבר יותר מ-60 שעות וכוחות החילוץ חוששים כי החפירה תקרוס עליו.

המחלצים אמרו כי אתמול (חמישי) הצליחו להעביר אליו למטה חמצן ומים, והוא ענה להם. המחלצים גם הצליחו להחדיר מצלמה למקום כדי לראות כל העת מה מצבו של רייאן.

הוריו טרופי הדאגה נמצאים בשטח וממתינים כל הזמן לבשורות בנוגע למצבו של בנם. בתחילה הם חיפשו אותו שעות ארוכות עד שהבינו שנפל אל הבאר העמוקה.

במרוקו ובעולם כולו עוקבים בעניין אחרי הדרמה מותחת העצבים. התגית SaveRayan# בטוויטר מכילה אלפי ציוצים ממרוקו ומהעולם כולו.

כוחות ההצלה עושים שימוש בכלי חפירה גדולים בניסיון להגיע לילד מבאר מקבילה שם הגיעו כבר לעומק של 19 מטר, אך בינתיים העבודה איטית מאד בשל החשש לגרימת קריסה עליו. כוחות רפואה נמצאים במקום כל העת כדי לטפל בו בשניה שיחולץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר