בצל ביקורת כבדה

ראשונים בכל העולם: חוק התחסנות חובה הוחל באוסטריה

אוסטריה הופכת למדינה הראשונה בעולם להכניס לתוקף חוק חובת התחסנות לכל אזרח מעל גיל 18, ובגרמניה אמור לעבור חוק דומה בזמן הקרוב • בינתיים, בארה"ב נשברים שיאי תחלואה (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לראשונה אי פעם, אוסטריה הכניסה היום לתוקף חוק לפיו כל אזרח שגילו מעל 18 יהיה מחויב בהתחסנות נגד הקורונה, אלא אם הוא מנוע ממניעים בריאותיים או דתיים.

על פי החוק החדש שכאמור נכנס היום לתוקף, ארח שיבחר שלא להתחסן, ייאלץ לשלם קנס כבד בגין בחירתו שלא להתחסן.

אוסטריה היא המדינה הראשונה להחיל את החוק, אך גם בגרמניה יוזם הקנצלר החדש אולף שולץ חוק דומה, אך נתקל בקשיים בשל ביקורת כבדה בקואליציה ומחוצה לה. עם זאת, על פי כל הפרשנים אמור לעבור חוק כזה בגרמניה בזמן הקרוב.

לצד זאת, בארצות הברית נשברים שיאי תחלואה כשגל האומיקרון מממשיך להכות את הדמוקרטיה הגדולה ביותר בעולם. מתחילת המגיפה, רק בארצות הברית, מצאו את מותם מהנגיף יותר מ-900 אלף בני אדם.

השיא הזה, מגיע תוך פחות מחודשיים מאז ארה"ב ציינה את הנפטר ה-800 אלף. כלומר, תוך חודשיים, נפטרו בארצות הברית מהנגיף כ-100 אלף בני אדם.

"זה מספר שהוא מאוד מאוד גבוה. אם אתה היית אומר לרוב האמריקנים לפני שנתיים בזמן שהמגיפה הזו רק התחילה ש-900,000 אמריקנים ימותו במהלך השנים הקרובות, אני חושב שרוב האנשים לא היו מאמינים לדבר כזה." טען רופא בארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר