"כשאבי הלך לעולמו הוא הותיר אותי עם הרבה כעס"

והשבוע, ב"נפלאה שכזו", ארחנו את רחל ארד אזולאי, שעסקה בעבר בתפקידי ניהול בחברות גדולות ופרשה לטובת השקעה בביתה ובבנה המיוחד. שוחחנו איתה על הקשר לעם היהודי ועל ההתמודדות שלה (תרבות)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

בילדותי, הייתי צופה באבא שלי שהיה רואה באמת את היופי הנדיר של כל נשמה יהודית וזה כלל לא משנה באיזו מעטפת חיצונית היא נמצאה. זו המורשת שקבלתי והיום, אני רוצה להמשיך אותה יחד אתכן ולהתבונן בעיניים של אהבת ישראל על נשמה מיוחדת, רחל ארד-אזולאי שמה, שעוסקת בחיי היום יום שלה בסיוע ואימון וגם בכתיבה ותוך כדי, לא מאבדת את הקשר שלה לשרשרת היהודית עתיקת היומין.

בקהל הצופות שלנו יש ודאי לא מעט נשים שאולי ברגע הראשון יראו ברחל מישהי שונה, מן הקצה השני של התרבות והחברה הישראלית. ובכן, טוב שכך, בואו נכיר את אחיותינו בלב פתוח, נסתכל דרך עיניים אוהבות ואולי נגלה שהשונה הוא בעצם כ"כ דומה לנו, באמת!

רחל נשואה ואימא לשני ילדים, לילך, בת 26 ורון, בן 22, שהוא ילד מיוחד. רחל נולדה וגדלה באילת והיום היא גרה במושב בני דרור שבשרון.

במהלך השנים רכשה השכלה מגוונת. יש לה שלושה תארים אקדמיים והיא עסקה בתפקידי ניהול מכובדים בחברות גדולות ופרשה לטובת השקעה בביתה ובבנה וכך החלה לאמן ולהרצות ויש גם ספר פרי עטה בדרך.

שאלנו אותה מה גורם לה להרגיש חלק מהעם היהודי ומחבר אותה אליו, מה היא אוהבת בעם שלנו, מתי היא הרגישה הכרת תודה שהיא חלק מהעם היהודי, איזו דמות משפיעה / משמעותית / השראתית יש לה בחייה, מה החזון שלה עבור נשות ישראל ועוד ועוד.

הסיפור של רחל ודאי הזכיר גם לכן סיפורים או נשים שפגשתן במסע חייכן ששיקפו את היופי, האחווה והאהבה שיש בעם ישראל. ואולי בכלל התעוררו לכן שאלות או רעיונות לקירוב לבבות ואהבת חינם. אתן מוזמנות לכתוב לנו, לנפלאות ולשתף אותנו דרך המייל.

קרדיטים:

פאה: פאות תילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית