דמעות בכנסת • צפו

הנציגה פרצה בבכי: "ליברמן, למה להיות כזה אכזר?"

נציגת המורים פתחה במתקפה נגד שר האוצר בוועדת הכלכלה של הכנסת תוך שפורצת בבכי • "אתה משרה חרדה, איזה ממשלת שינוי?" • ח"כים מחאו כפיים וביבי הגיב (TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אביבי בוועדת הכלכלה, היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

אירוע חריג התרחש היום (שלישי) בוועדת הכלכלה של הכנסת, בהשתתפותו של שר האוצר אביגדור ליברמן. נציגת מורי התל"ן, צמרת אביבי, פנתה אל ליברמן והטיחה בו את מצוקת אנשי העסקים תוך שפורצת בבכי. "למה להיות כזה אכזר?" הטיחה בו בין היתר.

"מר ליברמן, אני מייצגת את מורי התל"ן", פתחה אביבי, "אנחנו 90 אחוז מהמקצוע הזה ואנחנו בקצוות. אתה לא יודע עלינו כי פשוט סותמים לנו את הפה ואנחנו לא יכולים הגיע אליך".

היא החלה לדבר על הממשלה הקודמת ועל המענקים שזו העניקה. "אני רוצה להסביר לך שעד יולי 21 אנשים פה יכלו לנשום כי היה לנו את המענקים מהאוצר, הממשלה הקודמת", אמרה. "הבטיחו לנו ממשלת שינוי, אבל איזה שינוי? מעט מחברי הכנסת מבינים את הדבר הזה".

בשלב הזה החריפה את דבריה ופנתה לליברמן תוך שדמעות בעיניה: "מי יש לו את הכוח זה אתה, כי אתה זה ששולט בכסף שלנו, שאנחנו שילמנו מיסים כל החיים ועכשיו אנחנו צריכים להתדפק על הדלת כמו עניים. אנחנו עצמאים אנחנו העניים הבאים של מחר, של היום, אין לנו כסף. אתה צריך להבין את זה.

"אני רוצה להגיד לך מר ליברמן, אתה משרה חרדה ברוב ציבור העצמאים באמירות שלך. אין לנו שום ביטחון כלכלי. במשך חודשים המורים לא עבדו. למה לא מתייחסים לזה? למה להיות כזה אכזר ליברמן? תפתח את הלב, תדבר איתנו תישיר מבט לאנשים האלה, לאנשים בקצוות".

היא סיימה את דבריה ומחיאות כפיים נשמעו באולם הוועדה. בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר, פרסם את קטע הוידאו וכתב: "צמרת, אנחנו איתך".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר