כשזיכרונות צפו

"פושטק קטן": קרעי ואבידר בקרב עקיצות

הח"כ הדתי מהליכוד תקף את השר שנבחר בישראל ביתנו, על דברים שאמר לו בוועדת החוקה לפני מספר חודשים: "אמרת לי 'המשפחה שלך מתביישת בך'! תתבייש לך!" (פוליטי, חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קרעי, הערב (צילום: ערוץ כנסת)

מליאת הכנסת התנהלה בשעות האחרונות של היום (רביעי) במספר חברי כנסת מצומצם, ולאחר שהחוקים שתכננה הקואליציה לקדם נדחו בשבוע נוסף בשל הודעת רע"מ שלא תהיה מחויבת, הדיונים עסקו בהצעות שונות לסדר היום.

באחת מההצעות לסדר, שרצתה לעסוק בהדחת יעקב ברדוגו מיומן הערב בגלי צה"ל, התקוטטו חבר הכנסת שלמה קרעי והשר אלי אבידר, הנחשב שר עצמאי על אף שנבחר בקולות מצביעי ישראל ביתנו.

הח"כ הדתי מהליכוד זעם על השר, על דברים שאמר לו בוועדת החוקה לפני מספר חודשים, בהם לכאורה זלזל במשפחתו וכינה אותה בשמות גנאי: "אם רק היית מרשה לי הייתי משמיע את ההקלטה", פנה קרעי למנהל המליאה באותה עת, ואז ציטט את אבידר לכאורה. "אתה חבר במשפחת פשע, פושטק קטן. המשפחה השקיעה כסף ויצא אפס כמוך, פושטק קטן. המשפחה שלך מתביישת בך".

עוד קודם לכן צעק קרעי על אבידר כשישב במליאה: "שר בלי תיק! איך אתה מראה את הפרצוף שלך בכנסת? בושה וחרפה לממשלה אתה! בליכוד זרקו אותך מכל המדרגות יא אפס!".

כשביקש חבר הכנסת יעקב מרגי מקרעי שינהג באבידר בכבוד, תהה קרעי: "על מה לכבד אותו?! על מה? אתה כינית את המשפחה שלי 'משפחת פשע' בוועדת החוקה של הכנסת! תתבייש לך!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר