וְרָחוֹק מִפְּנִינִים מִכְרָהּ: אין סיכוי שלא תתחברו לטרנד הזה

יש דברים שלא נס לחם - קלאסיקות על זמניות שנדמה כי היו פה מאז ומעולם, אבל פתאום, בום! הן מככבות בכל פינה (ולא רק ברשת, אלא גם על פריטים שונים). כן, אנו מדברות על הפנינים (אופנה)

שרי ברינר-שיפמן | כיכר השבת |
המלכה אליזבת. לא תתפסו אותה בלי פנינים (צילום: שאטרסטוק)

אם תשאלו אותנו מהן המגמות המועדפות עלינו בימים אלו, פנינים (שניתן לכנותן גם "מרגליות") לגמרי נמצאות בטופ הרשימה. וקרוב לוודאי שכבר התעדכנתן על שובן לאופנה ביתר שאת - באינסטגרם, בפייסבוק, בפינטרסט או ברחוב.

אתן יודעות, מחזור טרנדים הוא לא תופעה שזרה לנו. זה התחיל בגבות דקיקות (אכן, בהחלט הרמנו גבה כששמענו על שובן ל'מודה') והמשיך בתיקים צרים וארוכים בשם "באגט". הפנינים לוקחות אותנו אחורה, אבל ממש, לשנות ה-20 וה-30. בפנינים משולבים התחכום של אופנת שנות ה-20 והזוהר של שנות ה-30 - מה שיוצר את הגרסה העדכנית שלהן. תוכלו לראות אותן משובצות על אביזרי שיער, נעליים, סודרים ועוד ועוד ועד, כמובן, עגילים, שרשרות וצמידים. באתר "פיור וואו" מגדירים את הלך הרוח הזה כ"אמיץ ובד בבד עדין ונשי". מסכימות. כל מילה - פנינה.

לפי הדו"ח של "Pinterest Predicts", לשנת 2022, במוקדם או במאוחר, נשים בכל הגילאים יכניסו לביתן את החרוזים היוקרתיים הללו, לקופסאות התכשיטים שלהן ואפילו יעטרו איתן את המניקור האמנותי שלהן.

הפלטפורמה ראתה עלייה בחיפושים אחר תכשיטי פנינים, באופן טבעי, אבל גם שמלות עם פנינים, ציפורני פנינים ואפילו מסיבות בנושא פנינים (אין לנו מושג מה זה אומר. מעדיפות לא לדעת). בכל מקרה, יש לנו אישור מהאישה שהכי מזוהה עם מרגליות (זוכרות?), המלכה אליזבת בכבודה ובעצמה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית