דרמה באמסטרדם

תיעוד: חמוש מחזיק בן ערובה בחנות 'אפל'

שוד שהשתבש בחנות ענקית הטכנולוגיה 'אפל' באמסטרדם שבהולנד הוביל להשתלטות של גבר חמוש באקדח על החנות ותפיסת בני ערובה; כעבור שעות - האירוע הסתיים (אקטואלי)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א באדר א' תשפ"ב | 22.02.22
השודד עם בן הערובה (צילום: לפי סעיף 27א)

שוד שהשתבש הערב (שלישי) בחנות של ענקית הטכנולוגיה 'אפל' באמסטרדם שבהולנד הוביל למשבר דרמטי כאשר גבר חמוש השתלט על החנות ולקח עימו בני ערובה, אותם החזיק במשך מספר שעות.

בשעה 17:40 (שעון מקומי) התקבל דיווח במשטרה המקומית על אירוע שוד בחנות, ועל פי דיווחים של עדים ששהו באיזור - נשמעו קולות ירי.

כעבור מספר שעות אישרה המשטרה כי חלק מבני הערובה שוחררו, אך החשוד עדיין מתבצר.

שעה לאחר מכן הודיעה המשטרה המקומית כי האירוע הסתיים והחמוש נלכד.

על פי הפרטים, מדובר באירוע שוד שהשתבש וכי שני חמושים לכדו בני ערובה. בסרטונים שהתפרסמו ברשתות החברתיות נראה אדם חמוש באקדח לופת בן ערובה ולוקח אותו עימו.

כוחות המשטרה מגיעים למקום (צילום: לפי סעיף 27א)

בתיעוד הוא נראה לבוש בבגדים צבאיים בכניסתו לחנות ובהמשך הוא נראה מכוון אקדח לראשו של גבר אחר אל מול חלונות הראווה של החנות. בתיעוד נוסף מהמקום נראים כוחות משטרה ומסוק מתצפת על האיזור.

למקום הגיעו כוחות משטרה גדולים אשר פינו עוברי אורח וסקרנים מהאיזור, לתושבי הבניינים הסמוכים לחנות הופצה הוראה להישאר בבתיהם ולא לצאת וחלקים גדולים ממרכז העיר נסגרו.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר