לא נשאר חייב

ביידן עוקץ את טראמפ: "פוטין חכם כמו שהוא יציב נפשית"

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, התייחס בריאיון לדבריו של קודמו בתפקיד דונלד טראמפ לפיהם "פוטין נבון, לביידן אין מושג", ואמר כי "פוטין חכם בדיוק כמו שטראמפ יציב נפשית" (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לא נשאר חייב: אחרי שבשבוע שעבר טען נשיא ארה"ב לשעבר, דונלנד טראמפ, כי לנשיא הנוכחי "אין מושג" וכי פוטין הוא "אדם נבון וחכם"; הנשיא ביידן השיב לדברין במהלך ריאיון ואמר כי "אני שם לב שטראמפ אמר שפוטין גאון. זה בדיוק כמו שהוא אמר על עצמו שהוא חכם ויציב נפשית".

כזכור, טראמפ התראיין בשבוע שעבר לתכנית רדיו שמרנית, והתייחס לפלישה לאוקראינה וטען כי "אם אני הייתי בבית הלבן, זה לא היה קורה".

"צפיתי אתמול בטלוויזיה ואמרתי לעצמי 'זה גאוני'", סיפר טראמפ, "פוטין אומר שחלק גדול מאוקראינה עצמאית, הו זה נפלא. הוא בחור מאוד פיקח'".

את הדברים אמר טראמפ במהלך ריאיון שקיים בתוכנית רדיו: "אז פוטין אומר עכשיו 'הם עצמאיים', על חלק גדול מאוקראינה. אמרתי לעצמי: 'כמה חכם זה', הוא הולך להיכנס פנימה ככוח ששומר על השלום באזור. זה כוח השלום החזק ביותר שיכול להיות".

"אני מכיר אותו טוב מאוד", הוסיף טראמפ, "מאוד מאוד טוב. הוא מתוחכם. לו הייתי בתפקיד זה לא היה מתקבל על הדעת, ולעולם לא היה קורה".

טראמפ מתח ביקורת על התנהלותו של הנשיא ג'ו ביידן במשבר הנוכחי בין רוסיה לאוקראינה: "זה אדם שאין לו מושג מה הוא עושה. לא הייתה לו תגובה לפוטין. זה מאוד עצוב, עצוב מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר