"תקופה מסוכנת"

דונלד טראמפ: "פוטין משחק בביידן כמו בתופים"

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, תקף את הנשיא המכהן ג'ו ביידן וען כי נשיא רוסיה, ולדמיר פוטין, משחק בו כמו בתופים: "העולם תמיד בסכנה עם נשיא אמריקני חלש" (עולם)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ביידן וטראמפ (צילום: פלאש 90)

"פוטין משחק בביידן כמו בתופים, וזה לא דבר יפה לראות עבור אלו שאוהבים את המדינה שלנו. העולם תמיד בסכנה עם נשיא אמריקני חלש", כך תקף הלילה (ראשון) נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, את התנהלותו של הנשיא המכהן, ג'ו ביידן, מול התנהלות נשיא רוסיה, ולדמיר פוטין, במלחמתו באוקראינה.

בנאום בוועידת 'CPAC', תקף טראמפ: "הם אפשרו לפוטין להתחמק ממתקפה על האנושות. פוטין משחק בביידן כמו בתופים, וזה לא דבר יפה לראות עבור אלו שאוהבים את המדינה שלנו. העולם תמיד בסכנה עם נשיא אמריקני חלש".

לדבריו: "במשמרת של בוש, רוסיה פלשה לגאורגיה, במשמרת של אובמה, רוסיה לקחה את חצי האי קרים, ובמשמרת של ביידן, רוסיה פלשה לאוקראינה - אני הנשיא היחידי במאה ה-21 שבמשמרתו רוסיה לא פלשה למדינה אחרת".

בריאיון לפוקס ניוז התייחס טראמפ לסנקציות הכלכליות על רוסיה ואמר: "הם יצטרכו לעשות יותר מסתם סנקציות. פוטין מבין איך להימנע מסנקציות, והוא עובר דרך מדינות אחרות".

אתמול עקץ הנשיא ביידן את טראמפ ואמר: "אני שם לב שטראמפ אמר שפוטין גאון. זה בדיוק כמו שהוא אמר על עצמו שהוא חכם ויציב נפשית".

כזכור, טראמפ התראיין בשבוע שעבר לתכנית רדיו שמרנית, והתייחס לפלישה לאוקראינה וטען כי "אם אני הייתי בבית הלבן, זה לא היה קורה".

"צפיתי אתמול בטלוויזיה ואמרתי לעצמי 'זה גאוני'", סיפר טראמפ, "פוטין אומר שחלק גדול מאוקראינה עצמאית, הו זה נפלא. הוא בחור מאוד פיקח'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר