מטלטל • צפו

כשאיש החינוך הוותיק בכה: ''חליתי בפוליו, תתחסנו''

איש החינוך הרב מרדכי בלוי פותח את סגור ליבו ומספר לראשונה מול המצלמה על מחלת הפוליו שתקפה אותו בילדות וגרמה לו לצליעה. 'לכו להתחסן' הוא מתחנן בדמעות (חרדים)

(צילום: עיריית ירושלים)

מטלטל: איש החינוך הרב מרדכי בלוי פותח את סגור ליבו ומספר לראשונה מול המצלמה על מחלת הפוליו שתקפה אותו בילדות וגרמה לו לצליעה. "לכו להתחסן" הוא מתחנן בדמעות.

כזכור, הידבקות ילדה חרדית בת 4 ממאה שערים בפוליו מסעירה את השכונה הירושלמית. במשרד הבריאות חוששים כי לא מדובר במקרה יחיד אלא קצה קרחון של מקרים רבים נוספים ללא תסמינים. במשרד הבריאות ממשיכים בחקירה האפידמיולוגית לאיתור המגעים. בשכונת מאה שערים הוקמו מוקדי חירום. לפי הדיווחים, חיידקי פוליו אובחנו בהתאמות במי ביוב בשכונה.

תבהלה בריכוזים החרדים: 'פוליו' התגלה, חשש מהתפרצות

על פי משרד הבריאות בירושלים ישנם אזורים חרדים בהם יש מתנגדי חיסונים רבים. על פי הנתונים רק 83% מהפעוטות עד גיל שנה קיבלו את כל ארבעת המנות הנדרשות של החיסון, חלקם כמובן ישלימו זאת בהמשך ורק מדובר בעיכוב וחלקם מתנגדי חיסונים.

בעקבות החשש, יוצא איש החינוך הרב מרדכי בלוי עם סיפורו האישי ובקריאה נחרצת: "לא מבין בשום אופן איך הורים לוקחים על עצמם לא לעשות את החיסון", הוא אומר.

צפו בדברים המלאים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר