"אל תהיו מופתעים"

כשח"כ איימן עודה הזהיר: "תהיה אינתיפאדה שלישית"

גל הטרור הרצחני: יו"ר הרשימה המשותפת, הסביר לפני תקופה בריאיון שנערך עמו, "כשיש כיבוש, יש תגובה ואל תתפלאו כשתפרוץ פה אינתיפאדה שלישית" • צפו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
איימן עודה (צילומים: באדיבות ערוץ כנסת. תכני הערוץ זמינים כל הזמן בטוויטר, בפייסבוק ובטלגרם )

על רקע המתיחות הביטחונית והפיגוע אמש בבני ברק, בערוץ הכנסת העלו היום (רביעי) - במסגרת תוכנית העוסקת ביחסים בין יהודים לערבים בערים המעורבות, ריאיון של יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, בו "חזה" את גל הטרור הנוכחי.

עודה הזהיר את המראיין: "אני מציע לך לא להיות מופתע, תהיה אינתיפאדה שלישית, למה להיות מופתע? הנה אני אומר לך מעכשיו: תהיה אינתפאדה שלישית!".

"כשיש כיבוש, יש תגובה", הסביר, "עכשיו, האם האם התגובה היא כל חמש שנים או כל עשרים שנה? אני רואה דרך אגב, שכמעט כל עשרים שנה".

יצוין, כי אמש ובעקבות הפיגוע צייץ עודה דברים שהכעיסו רבים: "חמישה אזרחים נהרגו היום, כל אחד מהם הוא עולם ומלואו. הם מתווספים ל-51 פלסטינים שנהרגו מאז תחילת השנה, כל אחד מהם הוא עולם ומלואו. הלב נקרע אל מול השכול והאובדן של כלל המשפחות".

"אני מתנגד באופן נחרץ לכל פגיעה באזרחים, פלסטינים כישראלים, ולכל פגיעה בחפים מפשע", כתב, "הגיע הזמן לסיים את מקור השנאה והוא הכיבוש הארור, ולכונן שלום שיביא בטחון וחיים נורמטיביים לשני העמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר