אחרי הזלזול

קרעי משיב ליועז הנדל: "מתנשא, שר ההבל, יהיר"

אחרי שהאשים את תוקפי העיתונאי בכנס תקווה חדשה בהגעה מ'הליכוד', שבו "רגילים לסגנון הזה", הותקף השר יועז הנדל בידי קרעי שקרא לח"כ לצאת מהאולם: 'שחצן ויהיר' (TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קרעי בנאומו במליאה, היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בצל הטלטלה הפוליטית בדמות פרישתה של עידית סילמן מקואליציית בנט, התכנסה היום (רביעי) מליאת הכנסת, חרף ימי הפגרה, בעקבות גל הטרור הרצחני ששטף בשבוע שעבר את ישראל. התזמון המקורי של ההתכנסות אמור היה לעסוק בגל הטרור. בפועל אולם, בעקבות ההתרחשויות הפוליטיות הוקדשו רבים מן הנאומים לפרישת סילמן.

חברי הכנסת התכנסו באולם האודיטוריום של הכנסת, שהפך לכמה שעות למליאה זמנית, בעקבות שיפוצים במליאת הכנסת הקבועה.

עם הנואמים בשעות הבוקר המאוחרות נמנה חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד. זה כינה את שר התקשורת הנדל, "שר ההבל, המתנשא, השחצן, היהיר" וקרא לנוכחים לצאת מן האולם בשעה שהוא ייקרא לדבר.

היו"ר מיקי לוי ניסה להסות אותו מדבריו. "מעל הדוכן נהג באיפוק בבקשה", אמר, "תחזור בך", אך קרעי התעקש והשיב ליושב הראש: "אל תצנזר אותי בבקשה". הוא הוסיף ותקף את הנדל, "שהאשים את הליכודניקים בבריונות של חבורת השנאה שלהם ב'תקווה אבודה'. הוא אמר הליכודניקים זו המנטליות שלהם, בושה וחרפה. אני קורא לחבריי במליאה לצאת מהמליאה בעת שנקרא לדבר ולא להאזין לדבריו".

קרעי התכוון בדבריו לפרסום של חזקי ברוך, כתב ערוץ 7, שהותקף השבוע בנס ציונה בכינוס של מפלגת תקווה חדשה. לרפי רשף הוא סיפר אתמול כי יועז הנדל התקשר אליו והסביר שהותקף ביד פעילים "שכנראה באו מהליכוד ולכן רגילים לסגנון הזה שם".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר