הפסח של 'המבקר'

אוהד מושקוביץ: המון שירים טובים מתפספסים במצב היום

הזמר הוותיק והמוערך, אוהד מושקוביץ והמעבד המוזיקלי אהרל'ה נחשוני, בראיון חג באולפני "כיכר השבת". אוהד מספר על הקריירה ארוכת השנים והשילוב לצד המעבדים והיוצרים הצעירים (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

הזמר הוותיק והמוערך, אוהד מושקוביץ והמעבד המוזיקלי אהרל'ה נחשוני, בראיון חג באולפני "כיכר השבת". אוהד מספר על הקריירה ארוכת השנים החל משנות ה-90 ועל העבודה לצד הדור הצעיר כאהרל'ה נחשוני ויונתן שיינפלד שכתב והלחין את הסינגל האחרון שלו - "להתפלל".

אוהד, אחד הזמרים העסוקים ביותר במוזיקה היהודית שמופיע כל השנה ברחבי הגלובוס, מספר על תקופת הקורונה שהשביתה אותו תקופה ארוכה ואומר, "בהתחלה הסתכלתי על זה כמו ברכה, אבל כשראיתי שהחופש הזה מתארך יותר מידי הבנתי שאנחנו בבעיה. ב"ה נראה שאנחנו או בסוף או בנקודה שמבינים שצריכים לחיות לצד זה".

מושקוביץ מתייחס למצב המוזיקה היהודית, הירידות במכירות של האלבומים הפיזיים ואומר "במצב של היום אלבום זה בעיקרון רק לזמרים צעירים וחדשים שצריכים כרטיס ביקור, מבחינתי אני הולך על סינגלים שאולי בסוף יאוגדו לאלבום".

נחשוני, שהפך בשנים האחרונות לאחד המעבדים המסקרנים והמצליחים מתייחס לאתגר ולזכות לעבוד לצדו של זמר מנוסה ומוערך כאוהד, "גדלתי עליו והאתגר היה להביא את השירה ה"ישנה" שלו לאוזניים הצעירות".

צפו בראיון המלא ובביצוע הלייב באולפן ללהיט "להתפלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר