הנתונים המלאים

הקורונה בצניחה, והתורים בנתב"ג משתרכים

כמה נדבקים חדשים יש ביום מהקורונה ומדוע פחות אנשים נבדקים? • וגם: אחרי פתיחת השמיים, מהו היעד המבוקש ביותר לחופשה ומהו המקום הנחשב זול ביותר? (עדכון קורונה)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
מטוסים בנתב"ג. אילוסטרציה (צילום: Moshe Shai/Flash90)

במוצאי שבת האחרונה הורדנו את המסכות גם בחללים סגורים. טוב נו, לא כולנו הורדנו. כדי להוריד הרי צריך קודם לחבוש. אבל גם המקפידים שבינינו כבר הורידו מסיכות וניתן לנשום לרווחה. טוב, גם לרווחה ממש זה בלתי אפשרי באובך הזה, אבל הבנתם למה אני מתכוון.

עכשיו, אחרי שאפשר לומר רשמית (בלי אחריות, ט.ל.ח) שהקורונה מאחורינו, בואו נראה את הנתונים הבאים: כמה נדבקים חדשים בכל זאת יש מהקורונה הזאת שאנחנו מתאמצים לשכוח ממנה, כמה אנשים טסים ביום, והכי מסקרן, מהו היעד התיירותי הכי מבוקש בימים אלו.

קוראים יקרים הדקו חגרות בטיחות אנחנו טסים בין הנתונים המעניינים:

כמות המתים והנדבקים עד היום

לפני שלושה שבועות נתוני התחלואה בקורונה עוד היו גבוהים: 8,000 מאובחנים שנדבקו בנגיף נספרו מדי יום בממוצע. לפני כשבועיים המספר צנח לכ-5,000 נדבקים ליממה. בשבוע האחרון ירד המספר לכ-3,700 ליממה. ירדה משמעותית נרשמה במספר הבדיקות, גם בגלל שרבים טסו לחו"ל וגם בגלל שרבים חגגו את חג הפסח.

האם החג הביא ליותר נדבקים? את זאת נדע רק בימים הקרובים.

מספר החולים במצב קשה עמד אתמול (ראשון) על 223, כש-93 מתוכם במצב קריטי, כך לפי אתר מכון דוידסון לחינוך מדעי.

סיכום זריז של המתים עד כה מהקורונה בישראל מגלה כי 10,658 בני אדם מתו מקורונה מאז פרוץ המגפה. בחודש האחרון ידוע על מותם מקורונה של 107 חולים, אולם עדיין חסרים נתונים מלאים מחודש הזה כי משרד הבריאות לא עדכן את מספר המתים, אולי עקב החג.

גם ברחבי העולם המספרים במגמת ירידה. בראש טבלת ההדבקות מובילה גרמניה עם כ-100,000 נדבקים מדי יום, אחריה צרפת עם כ-80,000 אלף מאובחנים ליממה.

בסין עדיין מנסים לעצור את התפרצות האומיקרון בשיטות הישנות של סגרים נוקשים, כולל מחסומים ברחובות ואף נעילת אנשים בבתיהם. איפה אנחנו ואיפה הם. ברוך ה'.

לאן טסים?

אז סין עדיין נלחמת בקורונה ואנחנו יכולים לטוס כמעט לכל מקום (יש דיבור כי עוד מעט גם לאזור אוקראינה יהיו טיסות סדירות), אז לאן ישראלים בוחרים לטוס?

לפי הנתונים שאספנו, אתמול עברו בנתב"ג כ-75,000 איש, כאשר היעד הכי מבוקש בימים אלו לטיסות הינו אבו דאבי והחופשה הכי זולה הינה בפאפוס.

איפה שהכתבה הזאת מוצאת אתכם, באוויר (בדרך לאבו דאבי), בים או ביבשה, שיהיה לכולנו רק בריאות!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר