הנער בן 16 | צפו

הורי הנער שנעדר דומעים: "כל דפיקה בדלת מקפיצה; אנו מודאגים"

הוריו של אברהם משה בן ה-16 ממודיעין עילית, שנעדר כבר מעל לחודש, פונים לציבור ומתחננים להפיץ את תמונתו ואת תיאורו, זאת בשל החשש הממשי לחייו של בנם • צפו בדבריהם הנרגשים (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אברהם משה (בעיגול) ואביו (צילום: מנחם קולדצקי)

ההורים קרועים מדאגה לבנם: החיפושים אחר הנעדר החרדי, אברהם משה קלינרמן בן ה-16, תושב מודיעין עילית, שנראה לאחרונה לפני חודש בדיוק באזור הר מירון - נמשכים.

אביו ואמו, הוציאו הודעה מצולמת לתקשורת, בה הם מתחננים מהציבור להפיץ את תמונתו ולסייע לארגוני החירום וההצלה בחיפושים אחר הבן שנעדר כאמור למעלה מחודש.

אביו של אברהם משה אמר: "אברהם משה היקר שלנו, אנחנו כבר 34 יום מאז שפעם אחרונה דיברנו איתך בטלפון, אנחנו מודאגים מאוד, אנחנו לחוצים מכל דפיקה בדלת ומכל טלפון, איפה אתה נמצא?? תראה אות חיים!! כל ארגוני החירום, אנא תעשו משהו ותעזרו לנו, תהפכו את כל הארץ למצוא את הילד שלנו, אנחנו ממש מחכים כל רגע".

אמו של אברהם משה אמרה למצלמה: "אני לא מבינה איך יכול לקרות דבר כזה, הילד נעדר 34 ימים ויש עדיין אנשים במדינת ישראל שעדיין לא יודעים שבננו בן ה-16.5 נעדר, בבקשה תפיצו כל אחד לעשרה חברים, יש לנו ארץ קטנה, ואנחנו חייבים למצוא אותו".

תיאורו: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. תיאור לבוש: לבש חולצה לבנה ומכנס בצבע כהה.

הנער שנעדר

כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה. או למוקד יחידת הכלבנים לישראל - חיפוש והצלה: 054-4876709.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר