"נאמנים רק לנתניהו"

"בנט גנב כסף וקולות"; ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון

סערת תשלום המזון לבני ראש הממשלה; התפוררות הקואליציה; העריקה של סילמן; רפורמות השר כהנא והשת"פ עם הערבים • יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכלא מלכיאלי, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להפרשת ח"כ עמיחי שיקלי מ'ימינה', תקף בחריפות את ראש הממשלה, נפתלי בנט, שהזמין ארוחות לבני משפחתו על חשבון המדינה וניסה להסביר מה ההבדל בין בנט לבנימין נתניהו והאשים את השר מתן כהנא בהחרבת הדת. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

באשר להפרשת ח"כ עמיחי שיקלי מסיעת 'ימינה', אמר ח"כ מלכיאלי: "בושה לדמוקרטיה, כבר אי אפשר לומר בושה לבנט כי הוא כבר איבד אותה, אבל לקחת אדם שהלך עם האמת שלו עד הסוף ושייצג בזמנו את מצביעי ימינה ואת ימינה בכבוד, ולומר שהוא הפורש, בזמן שכולנו יודעים שמתוך 20 הנציגים הראשונים ברשימה, רובם פרשו, ומי שלא, עסוק כעת בלמצוא מקום אחר, זו ממש בושה".

ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון לישי כהן

ראינו אותך בדיון ואת העובדה שהתרעמת על כך שמי שהגיש את הבקשה הוא השר לשירותי דת מתן כהנא

"נכון. אני חושב שהשר כהנא והמשרד שלו אינם עושים את תפקידם, כאשר במקום לשרת את הדת, הוא והחבורה שמסביבו מחריבים את הדת, כמעט בכל נושא שבו הם נגעו".

לדבריו: "עוד לא היה דבר אחד שאפשר להגיד עליו שהם קידשו שם שמיים, וכשרואים מי הם אלו שמריעים לו כמו גלעד קריב ויוליה מלינובסקי מבינים לבד את המצב".

יש כאן צפירת הרגעה מסויימת בשל העובדה שאנחנו רואים שלא צפוי להם רוב בנושאים של חוקי דת ומדינה

"נכון, אבל יש הרבה דברים שאפשר להזיק להם גם בהחלטת שר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר