התאונה בשילת | צפו

החבר שהורדם - התעורר, שמע על פטירת חברו ופרץ בבכי

בתאונת האופנוע בה נהרג צעיר בן 20 ממודיעין עילית, יתום מאמו, נפצע קשה גם אליהו שמה, שהיה מורדם ומונשם בבית החולים, היום אליהו התעורר ושמע את הבשורה | תיעוד (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אליהו שמה, לרפואה שלמה, בבית החולים (צילום: ruthy_chama)

תאונת דרכים קשה ארעה לפני כשלושה שבועות, בכביש 446, סמוך לצומת שילת במרכז: אברהם דהרי ז"ל, חרדי צעיר כבן 20, תושב מודיעין עילית, נסע על אופנוע, נהרג לאחר שהאופנוע החליק. חברו, אליהו שמה, אף הוא באותו גיל ומאותה העיר, נפצע קשה ופונה לקבלת טיפול בבית החולים תל השומר.

לאחר התאונה, פונה אליהו לבית החולים שיבא שבתל השומר - לאחר שנפצע באורח אנוש בפלג גופו התחתון. בבית החולים הוא עבר ניתוח מסובך במשך 12 שעות.

בשלושה שבועות האחרונים, אליהו היה מורדם ומונשם, ביום שישי האחרון, הוא התעורר אך הוא עדיין הוא מונשם ומצבו עדיין מוגדר כקשה.

חבריו ששהו כל הזמן ליד מיטתו בבית החולים, הראו לו לו את התפילות שהתפללו עליו במשך כל השבועות שהיה מורדם, וכן הראו לו תיעוד מהלווית חברו הטוב אברהם דהרי, כשאליהו ראה את הסרטון, הוא פרץ בבכי על חברו שנפטר.

כזכור, אברהם דהרי ז"ל נהרג בתאונת האופנוע בצומת שילת, אברהם היה יתום מאמו שנפטרה לפני כשש שנים, לאחר שסבלה שנים מהמחלה הארורה.

אבי דבלינגר, ראש סניף איחוד הצלה במודיעין, סיפר לאחר התאונה הקשה: "מדובר בשני צעירים שרכבו יחדיו על אופנוע ולדברי עוברי אורח החליקו עם האופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של אחד הרוכבים בזירה. ובסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע רפואי בזירה לרוכב הנוסף שפונה לבית החולים שיבא- תל השומר במצב קשה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א רועי סלומון סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. 2 הרוכבים שכבו על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהם סובלים מפגיעות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, אחד מפצועים היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו.

"הרוכב השני שסבל מחבלות קשות בפלג גופו התחתון פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

ממגן דוד אדום נמסר: "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של צעיר כבן 20. פצוע נוסף כבן 20 במצב קשה ולא יציב מפונה לבי"ח שיבא בתל השומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר