אזרחים בחרדות

האימה באלעד: "ילדים לא מצליחים לישון בלילות"

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, תיאר בכנסת את הלילות הטרופים העוברים על ילדים בעיר בעקבות הפיגוע, והתייחס לפרצות בגדר הביטחון מסביב לעיר. "אפרק את כולה" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
פרוש בכנסת, היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בדיון משותף של וועדת החוץ והביטחון והוועדה לביטחון פנים, שנערך היום (שלישי) במשכן הכנסת בירושלים, התייחס ראש עיריית אלעד, העיר שבה אירע פיגוע הטרור המחריד בסוף השבוע, בו נרצחו שלושה אזרחים על קידוש השם, לפרצות בגדר הביטחון של עירו.

פרוש תיאר את החרדות העוברות על ילדי העיר, ואיים בפני חברי הוועדה כי אם הפרצות לא יטופלו - יפרק את הגדר ויסיר ממנו את האחריות. "הציבור בעיר עם חרדות", אמר פרוש, "ילדים לא ישנים בלילות".

ראש עיריית אלעד ציין כי "כמעט בכל פיגוע שחוותה מדינת ישראל, אנחנו מקריבים נציג שם". הוא הוסיף: "בשבוע האחרון עברנו אירוע שבו אנחנו יודעים בדיוק מאיפה המחבלים הגיעו ולאן הלכו, ובאיזו קלות זה קרה.

"אני אומר פה - וזו התרעה אחרונה - הקמנו כיתת כוננות והקמנו כל מה שיכולים. המחבלים הלכו ליערות והתחבאו שם. אם לא אוכל לקבל את העזרה אני בשבוע הבא קורא לקבלן גידור ומפרק את כל הגדר ומוציא את האחריות ממני".

ראש העיר חתם: "יש פה מסמכים של אזהרות שכולם אומרים שהולך להיות אסון. בסוף ילדים לא ישנים בלילות, לא יכול להיות שיש עיר בלב מדינת ישראל, שהודיעו שמורידים את הגדר ואיש לא יודע איך מתמודדים. אני הולך לפרק את הגדר. אם לא נתפוס את העסק בידיים הכתובת נמצאת על הקיר".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר