"חופש ביטוי"

מאסק הודיע: ''חשבון הטוויטר של טראמפ - ישוחרר''

לא עברו שבועיים מאז הודיע חבר המנהלים של הרשת החברתית הפופולארית 'טוויטר' על מכירת החברה לאיל ההון אילון מאסק, והערב הוא כבר משחרר הצהרות דרמטיות (רשת)

חשבון הטוויטר של טראמפ, בקרוב הוא ישוב? (צילום: שאטרסטוק)

לא עברו שבועיים מאז הודיע חבר המנהלים של הרשת החברתית הפופולארית 'טוויטר' על מכירת החברה לאיל ההון אילון מאסק והערב (שלישי) הוא כבר משחרר הצהרות דרמטיות.

במהלך ועידה שעורך העיתון הכלכלי 'פיננשייל טיימס' טען מאסק כי "אני חושב שזה לא היה נכון להשעות את דונלד טראמפ, אני חושב שזו הייתה טעות".

מאסק הוסיף: "אני הייתי מבטל את החסימה. אני עדיין לא הבעלים של טוויטר, אז זה לא דבר שיקרה בוודאות, אבל אני רוצה להיות ברור: לדעתי אנחנו לא צריכים להטיל חסימה קבועה".

כזכור, לאחר שהפסיד בבחירות לנשיאות ארה"ב, נטען כי טראמפ עודד מחאה אלימה שכללה את ההסתערות הגדולה על הקפיטול. בעקבות האירועים הקשים טראמפ נחסם משימוש בכמעט כל רשת חברתית גדולה, כולל הרשת החברתית האהובה עליו - טוויטר.

טראמפ טען כי מדובר בסתימת פיות ובמעשים המנוגדים לדמוקרטיה, בעקבות זאת החליט להשיק רשת חברתית משלו שלטענתו תהיה "חופשית מאפליה פוליטית”.

כאמור, לפני כשבועיים, מועצת המנהלים של טוויטר קיבלה את הצעתו של איל ההון האמריקאי אילון מאסק ובהודעה רשמית שהוציאה מועצת המנהלים נכתב כי הרשת תעבור ל"בעלות מלאה של אילון מאסק, תמורת 54.20 דולר למניה במזומן בעסקה בשווי של כ-44 מיליארד דולר. "עם השלמת העסקה", הובהר, "טוויטר תהפוך לחברה פרטית".

העסקה, שאושרה פה אחד על ידי מועצת המנהלים של טוויטר, טרם נסגרה, אך היא צפויה להיסגר עוד השנה, בכפוף לאישור בעלי המניות בטוויטר, קבלת אישורים רגולטוריים ועמידה בתנאים נוספים.

כבר אז מאסק הודיע כי יפעל לשמירה על "חופש הביטוי" בטוויטר, מה שהיווה לתקוות רבים רמז לשחרור חשבונו של הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, וכעת הוא מאשר את הדברים. עם זאת, כבר כשעלו הספקולציות כי מאסק ישחרר את חשבונו של טראמפ, טראמפ הודיע כי גם אם הדבר יקרה הוא לא יחזור להשתמש ברשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר