"מה החרדים עשו לך?"

גפני הטיח בבנט: "כל מה שאתה נוגע בו - אתה נכשל"; צפו

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, נאם במליאת הכנסת - בפני ראש הממשלה והטיח בו על הגזירות נגד החרדים: "מה הציבור הזה עשה לך?"; גפני הוסיף ותקף את מה שמעולל לחבריו בימינה (חדשות)

(צילום: ערוץ כנסת; תמונה: דוברות הכנסת - דני שם טוב)

יו"ר 'יהדות התורה', חבר-הכנסת משה גפני נאם היום (שני) במליאת הכנסת ותקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט, ובכך הפיג את הדיבורים, כביכול הוא בקשר עם לפיד - כדי להקים ממשלה בלי נתניהו.

"אדוני ראש הממשלה", פתח גפני, "התבשרנו היום על עלייה ביוקר המחייה, תהליך שכל הזמן גדל, משפחה שרוצה לקנות דברים לילדים - היא לא מצליחה, למרות שלפני שנה היא כן הייתה יכולה, וזאת בגלל שהמחירים התייקרו.

"אני לא מדבר על כך שזוגות צעירים לא יכולים לקנות דירה. ומה שמצחיק שיושבים פה חברים ומדברים על ממשלת שינוי, איזה שינוי? אני זוכר שהבאנו פיצויי קורונה, שר האוצר ישב ועבר סעיף סעיף ואישר תקציבים, היום, שר האוצר עסוק - אין קול ואין עונה, לא מעניין אותו, לא שומע אף אחד".

עיקר הזעם של גפני על בנט, הוא לנוכח הרדיפה של בנט וממשלתן נגד הציבור החרדי: "אני חשבתי שלפחות ירגעו עם הציבור החרדי, אבל כל שבוע יש גזירה חדשה שנוחתת על הציבור החרדי - בהנחייתו של בנט. אני זעקתי על מנסור עבאס, 'אנחנו עזרנו לכם איפה אתה? אולי שכחת אותנו במריצה של שר האוצר?'.

"בנט, אתה כל הזמן גוזר גזירות נגד הציבור החרדי, לערבים מעבירים מיליארדים ולחרדים כלום, מה הציבור הזה עשה לך? כל הזמן בוועדת הכספים אתם מביאים דברים נגדנו. אתה לא שואל את עצמך למה אין לך סייעתא דשמיא בכלום?".

גפני עבר לתקוף את בנט על חילולי השבת ואמר: "למה החלטת לחלל שבת כשנסעת לאוקראינה? לתומי חשבתי אולי יש משהו שאנחנו לא יודעים, היום אנחנו יודעים שלא היה כלום, לא יכולת לעשות לפני או אחרי שבת? למה חיללתם שבת?".

"כל מה שאתה נוגע בו", הטיח גפני בבנט ואמר: "אתה נכשל. הדחת את ח"כ שיקלי שהיה קרוב אליך, היום בישיבת הסיעה זרקת את חברת הכנסת עידית סילמן שעבדה פה והייתה מסורה אליך יותר מכולם, כל המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר