אלימות חריגה

מכות בבית החולים: משפחה תקפה את הצוות

אירוע חריג התרחש הערב בבית החולים הדסה הר הצופים, לאחר שמשפחה נתבשרה על מות קרוב המשפחה - פתחו הקרובים במתקפה אלימה וזרעו הרס רב בבית החולים (בארץ)

(צילום: דוברות בית החולים)

אירוע קשה התרחש הערב (שני) בבית החולים הדסה הר הצופים כשבני משפחתו של מטופל שפונה לבית החולים במצב קריטי, תוך כדי פעולות החייאה ונסיון הצוות להצילו, החלו להתפרע ולהשתולל עם קבלת ההודעה על מותו.

מבית החולים נמסר כי "עשרות בני המשפחה התפרצו אל היחידה לטיפול נמרץ והחלו להשתולל ולהתפרע, תוך שהם שוברים את הדלתות והחלונות ביחידה, פוגעים בעמדות האחיות, במחשבים ובציוד, מכים אנשי צוות ובמזל גדול לא נפגע אף חולה."

"בהשתלטות מאבטחי בית החולים ובסיוע משטרת ישראל הושב הסדר על כנו, אך הצוות כולו נותר מזועזע ונסער מן האלימות הקשה, ושני אנשי צוות שנפגעו באורח קל מטופלים כרגע בחדר המיון. בשעה זו נמצאות במקום מנהלת בית החולים ומנהלת השירות הסוציאלי, לשם ביצוע הליך תמיכה ועיבוד האירוע עם הצוות."

ד״ר תמר אלרם, מנהלת בית החולים הדסה הר הצופים הגיבה: ״אנו בהדסה מביעים זעזוע עמוק לנוכח הארוע הקשה שאירע כאן, במקום שבו חושבים רק על הצלת חיים ופועלים להקלה על מכאובם של מטופלים. הצוות שלנו, אנשים מסורים שעושים עבודתם נאמנה בכל שעות היממה, הוכה ונחבל, ולא מאמין שלאחר המאמצים שהושקעו בטיפול בחולה, משפחתו גמלה להם בכזו אלימות קשה."
"אסור לנו לשקוט ולנוח עד שימוצה איתם הדין באופן המחמיר ביותר. אני עומדת כאן הערב בצער ומחבקת כל אחד ואחת מאנשי הצוות שלנו. אחת האחיות אמרה לי: אני אחות כבר 21 שנים, זו הפעם הראשונה שבה חששתי לחיי. אנו נמשיך לעשות כל שניתן כדי למקסם את תחושת המוגנות של הצוות לנוכח אירועי אלימות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר