עם כיפה לראשו | צפו

הזמר ליאור נרקיס השתתף בבר המצווה לילדי המשפיע רבי ישראל פינטו זצ"ל

הזמר והיוצר הישראלי ליאור נרקיס, הגיע הערב להשתתף בשמחת הבר מצווה, לילדי המשפיע הרב ישראל פינטו זצ"ל - כשהוא עם כיפה לראשו ורוקד לצלילי מוזיקה חסידית (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
בשמחת הבר מצווה (צילום: דוד בן טוב)

אורח בשמחה החרדית: הזמר והיוצר הישראלי ליאור נרקיס, הגיע הערב (ראשון) להשתתף בבר מצווה שהתקיימה במלון 'טנטור הילס' בירושלים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי נרקיס הגיע לאירוע בר מצווה לבניו התאומים של המשפיע הברסלבי הצדיק הרב ישראל פינטו זצ"ל - שנפטר לפני כ-3 וחצי שנים.

הקשר של נרקיס והרב פינטו זצ"ל החל לפני שנים רבות, כשנרקיס טס להתפלל בציונו של רבי נחמן מברסלב באומן, שם הוא פגש במשפיע זצ"ל שקירב אותו לדת ולמסורת היהודית ומאז השניים שמרו על קשר טוב כאשר הזמר הרבה להתייעץ עם הרב בתורה ובהלכה.

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראה נרקיס עם כיפה לראשו, רוקד לצלילי מוזיקה חסידית של הזמרים מוטי וייס ואהרל'ה סמט שהופקדו על החלק המוזיקלי.

כזכור, לפני שנה ליאור נרקיס, הצהיר כי הוא התחיל לשמור שבת. "התחלתי לשמור שבת, כבר חצי שנה - מאז ראש השנה - וזה עושה לי טוב בנפש ובנשמה", סיפר בתכנית בידור ב'רשת 13'.

ליאור נרקיס נחשב לאחד מכוכבי הזמר הים-תיכוני הבולטים בשנים האחרונות בישראל, מידי יום הוא מתפלל, מניח תפילין ושומר כשרות, בשנה האחרונה האחרונה כאמור הוא החל גם לשמור שבת כהלכתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר