כוורת בהתפרקות

טלטלה אחר טלטלה בלשכתו של בנט: גם ראש הסגל נוטש

בתום עשור של עבודה משותפת, ואחרי התפטרותה המהדהדת של היועצת המדינית, הודיע גם ראש הסגל של נפתלי בנט, טל גן צבי - שליווה אותו מאז כניסתו לפוליטיקה - על סיום תפקידו בקרוב (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גן צבי לצדו של בנט (צילום: קובי גדעון/ לע"מ)

ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה והיועץ המקורב שליווה את בנט במשך כעשור, מאז כניסתו לפוליטיקה הישראלית, טל גן צבי, הודיע היום (שני), על סיום תפקידו בשבועות הקרובים.

הוא שימש כראש לשכתו של בנט במשרד הכלכלה, כראש המטה שלו במשרד החינוך וכיועץ מטעמו במערכות הבחירות ובמשאים ומתנים הקואליציוניים שלאחריהן.

התפטרותו של גן צבי היא מכה גדולה לכוורת בנט, שמגיעה זמן קצר אחרי עזיבתה של היועצת המדינית שמרית מאיר את כוורת ראש הממשלה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודה לגן צבי על שנים ארוכות של עבודה משותפת ומסר: "מרגע כניסתי לפוליטיקה, טל היה לאחד מעמודי התווך בעשייתי הציבורית, בכל התחנות השונות. אני רוצה להודות לו על שנים ארוכות, במהלכן ליווה אותי מקרוב במקצועיות, במסירות ובנאמנות יוצאות דופן, בעליות ובירידות, בעבודה קשה מסביב לשעון".

לדברי בנט, "קיבלתי בצער אך בהבנה את החלטתו לסיים את תפקידו כראש הסגל בלשכת ראש הממשלה לאחר שנה אינטנסיבית ורוויית עשייה, ובתום עשור של עבודה משותפת. חוכמתו, יכולותיו הניהוליות ופירות עשייתו היוו עבורי נכס יקר, ואני סמוך ובטוח כי בכל אשר יפנה בהמשך הוא ינחל הצלחה ושגשוג".

ראש הסגל, טל גן צבי: "הייתה לי הזכות לעבוד בעשור האחרון עם משרת ציבור אמיתי שטובת ישראל הייתה ונשארה תמיד בראש מעייניו. אני מודה לראש הממשלה על ההזדמנויות, האתגרים והעשייה בה לקחתי חלק במהלך שנות כהונתו למען אזרחי ישראל בשורה ארוכה של נושאים - מכלכלה, דרך חינוך ועד סוגיות ביטחוניות ומדיניות הרות גורל".

עוד אמר: "בתום עשור של עבודה משותפת ואינטנסיבית, ולאחר שנה בתפקיד המאתגר והעמוס של ראש הסגל, ביקשתי לסיים את תפקידי בקרוב ולפנות לאפיקים חדשים. זו הייתה תקופה משמעותית ויוצאת דופן. אני מודה לראש הממשלה על הדרך המשותפת, ואוסיף להיות לו לעזר גם בעתיד בכל שאידרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר