מתקפה במליאה

אייכלר לנשיאה מאירופה: "איפה כולאים יהודים בחניונים בלי שירותים?"

ח"כ ישראל אייכלר פנה לנשיאת הפרלמנט האירופי, שדיברה על אנטישמיות, והזכיר את מירון. "אני שואל באיזו מדינה באירופה כולאים יהודים שעות ארוכות בחניונים בלי מים ושירותים?" • צפו (בכנסת)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אייכלר, בנאומו במליאה (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה נאם אמש במליאת הכנסת, אחרי נאומה של נשיאת הפרלמנט האירופי, והתייחס לדבריה על האנטישמיות שעדיין קיימת באירופה, ועל בתי הכנסת וסמלים יהודיים שעדיין משמשים יעד למתקפה אנטישמית, וקישר זאת להתנהלות הרשויות במירון, בל"ג בעומר האחרון.

"אבקש להפנות שאלה לנשיאת הפרלמנט", פתח אייכלר, "באיזו מדינה באירופה שלאחר המלחמה יתכן ששוטרים ינעלו רכבת של אוטובוסים עם אנשים נשים וטף, על לא עוול בכפם ב"תחנות ויסות", רק בגלל שקנו כרטיסים למירון, להכניס אותם שעות ארוכות בחניונים, בחושך ובחום, בלי לתת להם לאכול ובלי מים ושירותים. ואחר כך להעביר אותם עוד תחנת ויסות, ועוד תחנה, בשעה שבמירון היה ריק לגמרי.

"עצם האקט לקחת אנשים חפים מפשע, לא זינזנה של אסירים אלא אלפי אנשים ישרים באוטובוסים ולכלוא אותם בצורה בלתי אנושית, האם יש עוד אוכלוסייה אחרת שמישהו היה מעז להתנהג איתה ככה, באירופה, או פה בארץ?! זו שאלה שאני מעלה לסדר היום, ואני רוצה שלא נשכח את זה כל זמן שלא יתנו את הדין כל המעורבים".

ח"כ אייכלר התייחס לסחטנות הקואליציונית: "כאשר יש פרי עץ הדר מלא מיץ על השולחן, והמשרת סוחט את הפרי כדי להרוות את העשיר הסועד, וזורק את הקליפה לעניים שמנסים לסחוט את הטיפות האחרונות, מי הוא הסחטן? זה שיש לו את כל המיץ – 400 מיליארד שקלים בתקציב, או זה שיש לו כמה שקלים, טיפות אחרונות, בשביל ילדים קטנים, בשביל מערכת רווחה ודיור.

"הערבים הבינו איך לנצל את המצב הפוליטי כדי לקבל מה שמגיע להם. אבל אותם שרים, אותה ממשלה, שהייתה תוקפנית ביותר כלפי כל טיפה שהחרדים קיבלו לילדים ולרווחה, הם טענו שזו סחטנות ושוחד פוליטי. אמר לי פעם עיתונאי בכיר שלא מגיע לחרדים לא מים, לא חשמל, אמרתי לו שאנחנו משלמים על זה. הוא אמר: אוויר לא מגיע לכם!

"במשך שנים רבות הרגילו את הציבור בישראל שכל מה שהחרדים צריכים למחייתם, כולל עצם הזכות לגדל משפחה ברוכת ילדים, זה סחטנות. יש אין ספור דוגמאות. אותם שרים ומשפטנים לא מתביישים בשעה שהם מחלקים מיליארדים לאוכלוסייה הערבית. הם שותקים כאשר מחלקים פה כסף על בסיס פוליטי. אבל כאשר החרדים יחזרו לשלטון, על כל פרוטה שיקבלו יקומו כל היועצים המשפטיים האנטישמים, שמנעו בעבר כל תקציב לחרדיים ויזעקו "שוחד והפרת אמונים".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר