מסע ירי בטקסס

טבח מחריד בבית ספר יסודי: 19 תלמידים נרצחו במסע הירי

19 תלמידים, בני 7 עד 10 בלבד - ושני מורים נרצחו בטבח מחריד שהתרחש בבית הספר היסודי 'רוב' בעיר אובלדה שבטקסס; היורה, תלמיד תיכון בן 18, חוסל ביריות על-ידי השוטרים שהוזעקו (אקטואלי)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג באייר תשפ"ב | 24.05.22
זירת הטבח (צילום: לפי סעיף 27א)

טבח מזעזע: 19 תלמידים - בני 7 עד 10 בלבד ושני מורים נרצחו אמש (שלישי) במסע ירי מחריד בבית הספר היסודי 'רוב' בעיר אובלדה שבטקסס, בו לומדים כ-600 תלמידים.

מושל המדינה, גרג אבוט, מסר כי הרוצח הוא סלבדור ראמוס - תלמיד תיכון בן 18 שחוסל ביריות על-ידי השוטרים שהוזעקו לזירה.

המושל מכריז על מספר הנרצחים בטבח (צילום: לשכת המושל גרג אבוט)

המושל אבוט מסר עוד כי הרוצח ראמוס הוא תושב יובלדי. לדבריו, הוא נטש את מכוניתו ליד בית הספר ונכנס אל המקום כשהוא חמוש באקדח ואולי גם ברובה.

במהלך מסע הירי הוא פתח באש לעבר אנשי משמר הגבול האמריקני שהגיעו לזירה, ושניים מהם נפצעו באורח קל. לאחר מכן הוא התבצר בתוך בית הספר, עד שחוסל. לפי חלק מהדיווחים, הוא ירה בסבתו לפני שנכנס לבית הספר והמושל מסר כי זה נבדק.

מסע הירי החל בשעות הצהריים אז התקבל דיווח על ירי באיזור בית הספר. עוצר הוטל על בתי הספר באזור ובמשך שעות לא היה ברור כמה נפגעים יש באירוע. כעבור מספר שעות דווח כי לפחות שני ילדים נרצחו וכעבור זמן קצר המושל עדכן את מימדי הטבח הקשה.

תמונה שהיורה פרסם לפני יומיים

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "ישראל אבלה יחד עם העם האמריקני על הרצח הנורא של ילדים ומורים חפים מפשע בבית הספר היסודי באובלדה, טקסס. ‏תפילותינו עם הקורבנות, משפחותיהם והעם האמריקני כולו".

רק בשבוע שעבר אירע טבח מחריד במרכול בעיר באפלו שניו יורק, שם פייטון ג'נדרון בן ה-18 רצח עשרה בני אדם. היורה התגלה כגזען ובמהלך הטבח השתדל לפגוע בשחורים.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר