"הוא לא אופציה"

ח"כ דוד ביטן: 'אין מו"מ עם בני גנץ, מתנגדים שיהיה רה"מ'

על רקע החלטת ח"כ מיכאל ביטון שלא להצביע עם הקואליציה, ח"כ דוד ביטן מכחיש כל משא ומתן עם 'כחול לבן' ומצהיר כי ב'ליכוד' מתנגדים שבני גנץ יכהן כראש ממשלה: "זאת לא אופציה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ')

על רקע החלטת ח"כ מיכאל ביטון שלא להצביע עם הקואליציה, ח"כ דוד ביטן מכחיש כל משא ומתן עם 'כחול לבן' ומצהיר כי בסיעת 'הליכוד' מתנגדים שששר הביטחון בני גנץ יכהן כראש ממשלה. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

ח"כ ביטן התייחס להחטה של ח"כ מיכאל ביטון ואמר: "הוא באמת איש חברתי, הוא גם רואה שהערבים סוחטים כל כך הרבה דברים, הגיע הזמן גם של אחרים. אמרתי שהם ייצטרכו לעשות שישים הסכמים קואליציוניים וכל חודש לחדש אותם".

אין כל מו"מ בין נתניהו לבני גנץ?

"לא, אין שום משא ומתן. עם נתניהו בטח שלא. אני מאמין לחרדים שהם איתנו ולא ינהלו שום משא ומתן בלעדנו".

אתה לא רואה קואליציית ימין-חרדים בראשות גנץ?

"בני גנץ הוא לא אופציה מבחינתו, נתניהו הציע לו לפרק את הממשלה עוד בהתחלה ולבוא להיות ראש ממשלה, הוא לא הסכים. הוא לא בנוי לעשות את הצעד הזה. בלי קשר, אנחנו כבר לא רוצים שהוא יהיה ראש ממשלה. הוא עשה כמה פעולות שבאמת לא בכיוון שלנו. האמריקנים אומרים לו מה לעשות, הוא יושב עם אבו מאזן ונותן לו כל מיני סוכריות שהוא לא צריך לתת".

ההסכם על חוק 'ממדים ללימודים' והמהלך של מיכאל ביטון לא מלמדים שמתרחש אירוע מאחורי הקלעים?

"אנחנו רוצים שהממשלה הזאת תפסיק את פעילותה ונלך לבחירות. ברור לנו שאי אפשר להקים ממשלה עם נתניהו כרגע, אבל אנחנו לוקחים את הצ'אנס הזה מהסיבה הפשוטה, אנחנו יכולים לקבל 61 מנדטים, בסקרים אנחנו עולים ועלים, בלי סער ובנט מגיעים כבר ל - 60".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר