מחדלי מירון

משפחה חרדית תובעת את המשטרה ב-50 אלף שקל

אבא, אימא וילד בן 3, שעשו את דרכם להילולת הרשב"י בל"ג בעומר, תובעים את משטרת ישראל בחמישים אלף שקל, לאחר שהאב נעצר בחשד שינסה להפר סדר ולא נכח באירוע (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר האב בדרך למירון (צילום: צילום: מתוך כתב התביעה)

משפחה חרדית תובעת את משטרת ישראל בחמישים אלף שקלים, לאחר שלטענתם אבי המשפחה לא חגג עם בנו בן השלוש את אירוע ה'חלאקה' המסורתי בל"ג בעומר, בעקבות מעצרו בידי המשטרה.

אבי המשפחה נעצר בל"ג בעומר האחרון, לפני שבועיים, בדרכו למירון, בחשד שבכוונתו לנסות להפר את הסדר הציבורי במירון. הוא נעצר עוד לפני שהגיע אל הר מירון, ושוחרר יום לאחר מכן, לפי החלטת בית המשפט השלום בנצרת, בערבות עצמית של חמש מאות שקלים - תנאי מקל ביותר.

כעת, כאמור, תובע העצור יחד עם אשתו ובנו בן ה-3 את המשטרה. במכתב התביעה שהגיש לבית משפט השלום בירושלים פורט כי המשפחה כולה, לרבות הסבא והסבתא וכלל האחים והאחיינים, נסעו במיניבוס מירושלים למירון, כדי לקיים את טקס ה'חלאקה'.

לטענת המשפחה, בדרך למירון, ליד עין גב, עצר כוח שיטורי את המיניבוס, ולאחר דין ודברים עיכב את האב לתחנה לעיני הילד והותיר את הילד בלא אביו להמשך הנסיעה לטקסה חלאקה שלו במירון.

האב תובע שנהגו בו שלא כדין וטוען ל"מחדלים עונתיים". הוא גם טוען כי במשך כל זמן חקירתו במשטרה היה אזוק.

בנוסף טוען התובע בכתב התביעה שהוא נעצר בעקבות איכון הטלפון הסלולרי האישי שלו - דבר שבוצע שלא כדין לטענתו. בנוסף טוען התובע שטרם מעצרו לא הלכה המשטרה לבקש מבית משפט צו מעצר כנגדו, כיוון שבית משפט לא היה חותם על צו שכזה.

ממשטרה ישראל נמסר: "כתב התביעה טרם התקבל במשטרה. לכשיתקבל נשיב לו בבית המשפט כמקובל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר