חווית לידה אחרת

חצי שנה אחרי, החזרנו את חני לחדר הלידה החכם • צפו

בכל בית חולים דואגים למכשור הרפואי המתקדם ביותר למחלקת יולדות, אך לא בכל בית חולים דואגים גם לסביבה טכנולוגית-דיגיטלית, הנותנת אווירה תומכת ליולדת עצמה. בשיבא דאגו לזה! • קבלו את חדרי הלידה החכמים (לידה)

כיכר בשיתוף שיבא | כיכר השבת |
(אז מהם חדרי הלידה החכמים ואיך הם משפיעים? צפו (כיכר השבת))

"כשאנחנו נכנסות לחדר הלידה, יש המון פחד ולחץ" אומרת חני שטיגליץ שילדה את בנה בחדר החכם.
"אבל כשרואים את החדר החכם, רואים את החשיבה המדויקת על איך לעזור ליולדת ללדת ברוגע ובשלווה. וכשיש רוגע, זה הדבר הכי חשוב ליולדת" היא מסכמת.

כמה חודשים אחרי הלידה, החזרנו את חני לסיור בחדרי הלידה החכמים של שיבא על מנת שתוכל לחוות -שלא במהלך לידה, את יתרונותיו ומעלותיו של החדר החכם.

מה קרה שם? צפו בוידאו:

אז מהו החדר החכם?
פרופסור איל סיון – מנהל בית החולים לנשים ויולדות בשיבא מסביר כי החדרים החכמים בשיבא נולדו מתוך מחשבה להביא ליולדת את האווירה הרגועה ביותר ואת הדרך הנכונה והבטוחה לה במהלך הלידה - דבר שנבדק מחקרית והוכח כי יש לו השפעה משמעותית על תהליך לידה בריא ובטוח, ליולדת ולילוד.

חדרי הלידה החכמים (שיבא)

בכל אחד מחדרי הלידה החכמים של שיבא ישנו מסך גדול מול מיטת היולדת וקיימות מערכות סאונד ותאורה מתקדמות. במהלך כל הלידה יכולה היולדת לבחור את סגנון האווירה שמתאים לה באמצעות טאבלט חדשני המותקן ע"ג המיטה וכן תכני וידאו מצולמים ומגוונים, המסייעים לתהליך הלידה כגון: תרגילי נשימה, מיינדפולנס, תנוחות, תרגילים עם כדור פיזיו ועוד.

כיום מציעים בשיבא מעטפת תנאים גם לאשה החרדית: אוכל למהדרין בכשרות בד"צ עדה חרדית, תנאים לשמירת שבת כהלכתה, פתרונות להלנת מלווים בשבת, מוקד מענה הלכתי בראשותו של הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א – רב ויועץ הלכתי בשיבא וכן מתאמת קהילה – הגב' יעל קרישבסקי אשר זמינה לכל פניה וצורך במספר טלפון: 052-6667991.

אין ספק, כי תהליך הלידה הוא אירוע משמעותי ומרגש אך עם חדרי הלידה החכמים, הוא בהחלט יכול להיות גם חוויה מיוחדת.

חדרי הלידה החכמים (שיבא)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר