לא נפרדות

מקרי? התאומות הזהות ילדו באותו היום

במחלקת היולדות של שערי צדק הגיעו 2 תאומות זהות -יעל ואביטל, וילדו בהפרש של כמה שעות את ילדן הרביעי. השתיים תושבות גוש עציון ולכל אחת מהן שתי בנות ובן (בריאות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות שערי צדק)

אינסוף מחקרים נעשו על תאומים זהים, כשבחלק מהמקרים דיווח תאומים זהים על גורל משותף ועל צירופי מקרים מעניינים שפוקדות את התואמים במהלך חייהם הבוגרים. במחלקת יולדות בית החולים שערי צדק שפשפו האחיות את עיניהן בשל מחזה לא שגרתי.

שתי תאומות זהות - יעל ואביטל (31) המתגוררת בגוש עציון, הגיעו לבית החולים באותו היום בכדי להביא חיים חדשים לעולם. יעל (הגדולה מבין השתיים) הגיעה בלילה לבית החולים, ולאחר כמה שעות ילדה את בנה. לא חלפו שעות ארוכות ואחותה אביטל הופיעה אף היא במחלקה. האחיות הנרגשות דאגו לשמור עבורה מקום בחדרה של אחותה התאומה, ולאחר שעות ארוכות ילדה אף היא את בנה והצטרפה לאחותה במחלקה.

האחיות התאומות שיתפו את צוות בית החולים בהתרגשות. "האחיות המקסימות זיהו את ההתרגשות ומיד ביקשו את שמה של אחותי כדי לשריין לנו חדר משותף במחלקה. אחרי שעות ארוכות בחדר הלידה נולד בן בריא, והצוות עשה מעל ומעבר להקל על התהליך. לאחר סיום הליך הלידה דאגו להעביר אותי לחדר לצד אחותי״ אמרה אביטל.

תאומתה יעל הביעה אף היא את שמחתה על צירוף המקרים המדהים ואמרה כי "לידה זה אירוע מיוחד ומרגש. משמח לחלוק אותו עם חברה טובה שהיא גם אחות. היה כיף להיות ביחד בחדר, עם התינוקות החדשים. בלידה הקודמת זכינו ללדת בהפרש של שישה שבועות וזו תהיה חופשת הלידה השנייה שלנו יחד״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר