"מי הבחור הזה?"

החיזבאללה תיעד: כתב 'כיכר השבת' בלבנון

משה מנס, כתב השטח של 'כיכר השבת' חצה את הגבול עם לבנון כשהוא מלווה פעילות של כוח צה"ל - בקרוב פרק נוסף בסדרת 'בודק גבולות'; כך הוא תועד בעדשה של חיזבאללה ו'אל מנאר' - תחנת הטלוייזיה של הארגון (חדשות)

מנס בשטח, עם כוחות צה"ל (צילום מתוך הטוויטר של כתב אל מנאר, עלי שועייב)

משה מנס, כתב השטח של 'כיכר השבת', התלווה לפנות בוקר (שלישי) לכוחות צה"ל שפעלו מעבר לגדר הגבול בין ישראל ולבנון, במובלעת בסמוך למשגב עם.

מנס, התלווה לכוח הצה"לי המיוחד, במסגרת סדרת הכתבות המצליחה - "בודק גבולות", במסגרתן ביקר בכל הגזרות הביטחוניות של ישראל, בעזה, בירדן, במצרים, בסוריה ובלבנון.

משה מנס, בשטח

מי שכבר הספיקו לצלם אותו, אלו אנשי המודיעין של החיזבאללה ואנשי רשת 'אל מנאר' - רשת הטלוויזיה של הארגון, שהפיצו תיעודים ותהו לגבי האיש והמצלמה הנסתרת שהחזיק.

כתב אל מנאר, עלי שועייב, צייץ תמונות של הכוח וכתב כי "כוח ציוני המורכב משני טנקי מרכבה ו-17 חיילי אויב חצה את שער הגדר" מדרום לעיירה אל-עדיסה. לדבריו, הכח "ערך סקר בשטחי המחלוקת", ועזב שעה לאחר הכניסה.

כל כלי התקשורת בלבנון, מיהרו לדווח על הפעילות הצה"לית, ושועייב הוסיף ותהה: "מי הבחור הזה שזז עם חבריו המפחידים!! הדבר החשוב ביותר הוא המצלמה הסודית על החזה שלו", כשהוא מכוון בדבריו כמובן לכתב 'כיכר השבת', משה מנס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר