"הכפישו ברשת"

קצין משטרה תבע פעילים באלעד, ישלמו עשרות אלפי שקלים

בית המשפט פסק כי שני פעילים חברתיים באלעד, יריבים של ראש העיר פרוש, שהכפישו ברשתות החברתיות קצין משטרה וטענו כי הוא מסכן חיים - ישלמו עשרות אלפי שקלים (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
כיכר באלעד (צילום: ערוץ "Elad Drone" ביוטיוב)

פקד אלי יעקב, קצין משטרה במשך תקופה בעיר אלעד החרדית, תבע שני פעילים חברתיים ופוליטיים בעיר, יריבים של ראש העיר ישראל פרוש, בטענה שהללו הוציאו לשון הרע כנגדו. השבוע פסק בית המשפט כי הנתבעים ישלמו עשרות אלפי שקלים לקצין.

לפי כתב התביעה, שני הפעילים החברתיים הכפישו את קצין המשטרה בפוסטים ברשת החברתית פייסבוק וטענו כי הוא משרתו ועושה דברו של ראש העיר פרוש ואף מסכן את חיי התושבים.

במהלך הדיון טען הנתבע הראשון כי מדובר בהבעת דעה לגיטימית ולא בפרסום המהווה לשון הרע. גם הנתבעת השנייה לא הכחישה את הפרסום וטענה כי התביעה נועדה על מנת להשתיק אותה. השנייה אף המשיכה להכפיש את התובע - מה שהוביל להגשת תביעה נוספת כנגדה שאוחדה עם התביעה הראשונה.

בית המשפט פסק על הנתבעת השנייה תשלום של 75,000 ש"ח, ואילו על הנתבע הראשון תשלום של 25,000 ש"ח.

עו"ד יוני ג'ורנו, שמייצג את קצין המשטרה מסר: "אני שמח שזה המסר שיצא מבית המשפט מדובר בפסק דין חשוב מאוד. בתי המשפט בישראל חייבים לצאת במסר כפי שיצא היום, מסר חד וברור, שוטרי משטרת ישראל אינם שק החבטות של הציבור שאינו מרוצה מתוצאות בחירות, השוטרים אינם פוליטיים, ויש להוציאם ממלחמות הפוליטיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר