בעיר החרדית

רוכב הקורקינט החשמלי נדרס במעבר החציה ופוצה בסכום של 450,000 ש"ח

בחור ישיבה צעיר ממודיעין עילית, היה בדרכו לתפילת שחרית - כשהוא רכוב על קורקינט חשמלי, הבחור נחבל קשות ואושפז בבית החולים. עורך דינו, הצליח להשיג לו פיצוי ענק (חרדים)

קורקינט חשמלי | אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רק בשבוע החולף, התבשרנו למרבה הצער על פטירתם של שני בני אדם, שהיו מעורבים בתאונה עם קורקינט חשמלי, מה שמעלה על השולחן את השימוש הנרחב והסכנות שיש ברכיבה על הקורקינט.

לפני כשנה וחצי, אריה, בחור ישיבה כבן 20 ממודיעין עילית, רכב על הקורקינט בדרכו לתפילה, ובעת שחצה במעבר החצייה, רכב התנגש בו בעוצמה רבה. אריה עף מהקורקינט ונחבל קשות.

ניידת טיפול נמרץ פינתה אותו בבהילות לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם הוא נותח בעקבות הפציעה ואף עבר הליך שיקום ארוך.

במסגרת זכויותיו, נודע לאריה כי הוא זכאי לפיצוי מביטוח החובה של הרכב הפוגע ומשכך הוא פנה למשרדו של עו"ד דניאל שריד המתמחה בדיני הנזיקין והביטוח.

לאחר הגשת תביעה כנגד חברת הביטוח, הוסכם כי אריה יפוצה בסך של 450,000 ש"ח וזאת בהתאם להמלצת הפשרה של השופט בתיק.

אריה מספר ל'כיכר השבת', לאחר שהשיג את הפיצוי: "לעולם לא אשוב עוד לרכוב כלי המסוכן הזה. בחסדי השם ממש יצאתי בנס מהתאונה. רגע הפגיעה זכור לי היטב והכאב היה עז".

"אין ספק שהקורקינט החשמלי מסוכן ולא בטיחותי ולמרות שמדובר בכלי נוח אני נמנע מלשוב ולנסוע בו".

עורך דינו דניאל שריד אומר ל'כיכר השבת': למזלו הגדול של אריה, נגרמו לו חבלות אך בגפיים ולא בראש. אכן מדובר בכלי משחית. לאחרונה אנו שומעים על עוד ועוד תאונות קשות הנגרמות בשל השימוש בכלי זה".

עו"ד דניאל שריד (צילום: א.סעדה)

"לדעתי", מסביר שריד, "נדרשת התערבות ממשלתית, באשר לאופי השימוש בכלי וזאת כדי למגר את תופעת ריבוי תאונות הקורקינט. במהלך עבודתי פונים אלי רבים לאחר שנפגעו בתאונות קורקינט ואופניים חשמליים, ובדרך כלל מדובר בתאונות עם פגיעות משמעותיות לרבות שברים ואף גם מוות. בתיק של אריה דאגנו לכל זכויותיו ובהמלצת בית המשפט סילקנו את התביעה בפשרה הוגנת בסל של 450,000 ש"ח".

מוקדם יותר היום דווח, כי הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים בציבור הספרדי, התייחס לתאונה בה נהרג רוכב קורקינט בן 13 וקרא שלא להשתמש בכלי: "לתלות במקום מרכזי בבית את שמות ההרוגים ממכשירים הרסניים אלה".

הגרב"צ מוצפי נשאל אמש על ידי אחד מתלמידיו: "שלום רב, מורנו ורבנו שוב קופחו חייו של עלם צעיר בן 13 שנה אשר רכב על קורקינט חשמלי ונהרג במקום, מה יהיה?".

בתשובתו כתב הפוסק הירושלמי: "אין משטרה, אין הרתעה, אין משילות, יש הפקרות. יום יום שעה שעה, אנחנו עדים לנערים "טסים" בצמתים הלוך ושוב, מסתובבים בקשת, בצמתים הכי מרכזיים, עם קורקינט מכשיר ההרג הזוועתי, ואין אפילו ריח או צל צילו של איש משטרה, ומתקיימים נסים שלא נפצעים או נהרגים, והיום זה קרה".

הרב מוצפי הוסיף: "אני מציע לכל הורה שיש לו בן או בת "בעלי" קורקניט או אופניים לתלות במקום מרכזי בבית את שמות ההרוגים ממכשירים הרסניים אלה, ולהזהיר את באי הבית ממקרים אלה. ובורא עולם ישים שלום לנו ולכל ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר