הרפורמה בתחבורה | צפו

מיכאל ביטון: "יש נגדי איומים - וקמפיין אישי"

חבר הכנסת "המורד" מהקואליציה, דיבר היום בוועדה שלו על מה שהוא עובר, לאחר שהודיע שהתנגד לחוקי הקואליציה, "עושים נגדי קמפיין אישי, קיבלתי מאות הודעות" | צפו (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מיכאל ביטון, היום (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת מיכאל ביטון, שהודע אתמול (ראשון), כי הוא מסיר את ההקפאה מהמרד שלו בקואליציה וחוזר להצביע עם האופוזיציה, זאת למעט הצעות אי אמון וחוק יו"ש, הבוקר, הוא תקף את שרת התחבורה.

"משרד התחבורה לא רוצה לשמוע על צמצום ההתייקרות לשכבות החלשות. למה? מדוע הם מתעקשים? על מה זה יושב? האמת אין לי תשובה, אבל גם ברגע זה אני מקווה שהאנושיות תנצח".

"במקביל", הוסיף ביטון וסיפר על מה שהוא עובר בשבוע האחרון: "אנחנו מקבלים התקפה אישית, ככה זה בחיים, כשאתה יוצא למאבק, לא מדברים איתך על המספרים האמיתיים, יתקפו איתך אישית, יעשו קמפיין אישי, יאיימו עליך, קיבלתי כמה מאות הודעות פוגעניות, אבל גם קיבלנו מאות פניות של אזרחים על כמה הם משלמים".

"הדבר הזה של כמה אמורים לשלם עוד, לא מובן ולא ידוע לציבור - והציבור ישלם יותר בתחבורה הציבורית", הוסיף יו"ר וועדת הכלכלה".

ביטון הציג שקפים ואמר: "אלו הערים שהנסיעה בתחבורה הציבורית מתייקרת, מדובר בהתייקרות של 205 אחוזים בחלק מהערים ועוד 130 אחוזים בערים פריפריאליות אחרות".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר