נפלאה שכזו

"אני מרגישה שה' מקשיב ונותן לי הרבה הערות"

היום, ב"נפלאה שכזו", אנחנו זוכות לארח את רונית לב, אשת צבא עם אהבה גדולה ליהדות. היא מספרת על הקשיים בהבאת ילדים לעולם ועל המסע לפולין שגרם לה לסייע לניצולות שואה (נפלאה שכזו, תרבות, מאמע)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

רונית לב, אלופת משנה במיל, מגיעה אלינו השבוע לתוכנית מגבעת שמואל, שם היא מוכרת כחברת מועצה. היא פעילה חברתית ויוזמת פרויקט "גיבורים וגיבורות היופי" – מיזם שמטרתו לשמח ולהעצים את שורדי השואה. אחת הדרכים שבהן בחרה לעשות זאת נבעה דווקא מתפקידה הצבאי – דרך חיבור לשורשים היהודיים - בין לוחמות צה"ל לבין לוחמות העבר - אלו הן שורדות השואה.

כאשת צבא, היא דואגת לשלב את היהדות וערכי התורה בכל דרך אפשרית. כך למשל, בתור מפקדת ביחידת מופת בתל השומר, היא הביאה לבניה של בית כנסת צבאי בתל השומר, שכלל עזרת נשים פעילה, יציאה לסיורי סליחות ועוד. בנוסף, היא יזמה כתיבה והדפסה של דפי פרשת השבוע דרך בית הכנסת, שכמובן שילבו את הקוד האתי הצבאי.

שאלנו אותה כיצד הגיע החיבור המפתיע שלה ליהדות, כמישהי שגדלה בבית שאינו דתי, מה גרם לה להתחיל להגיד תהילים ואיך הגיעה לטפל בניצולות שואה.

כמה מיוחד לפגוש נשים מעולם הצבא, שעוסקות בענייני לוחמה, שדורשים אומץ ומיקוד במטרה ובתוך העולם האינטנסיבי הן זוכרות לחבר את העשייה גם לשורשים היהודיים.

מזמינות גם אתכן לשתף אותנו בחוויות שלכן או אפילו להגיע להיפגש גם מעבר למסך. אנחנו כאן. תוכלו ליצור קשר – נפלאות – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית