בני ברק

טרגדיה: תינוקת פונתה מהמעון ונפטרה בתוך שעות

אתמול בשעת צהרים היא פונתה מהמעון במצב אנוש, לאחר שאיבדה את ההכרה. היום התינוקת רחל בת ה-4 חודשים הלכה לבית עולמה • הושג ויתור מניתוח הגופה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: זק"א תל אביב)

רחל קרפ ע"ה, פעוטה בת 4 חודשים, המשתייכת למשפחה חרדית בבני ברק, נפטרה היום (רביעי) בשעת בוקר, לאחר שאמש פונתה במצב אנוש לבית החולים שניידר בפתח תקווה מהמעון שבו שהתה.

בבית החולים הרופאים נלחמו על חייה והיום כאמור בשעות הבוקר היא נפטרה. מתנדבי זק"א תל אביב ליוו את המשפחה בבית החולים מול משטרת בני ברק, המכון הלאומי לרפואה משפטית והפרקליטות.

הילדה איבדה את הכרתה במעון הילדים, וכונני ארגון 'הצלה' במחוז הוזעקו לשטח ומצאו אותה ללא דופק ונשימה. הכוננים החלו בביצוע פעולות החייאה ממושכות, והיא פונתה כאמור תוך כדי ניסיונות ההחייאה לבית החולים בפתח תקווה.

חובשי הצלה הערשי אורטנר ודוד אמרון סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו תינוקת כבת 4 חודשים כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. יחד עם חובשים נוספים של ארגון הצלה התחלנו בפעולות החייאה אשר כללו ביצוע עיסויי לב, והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים שניידר בפתח תקווה".

במהלך היום ניטשו מאבקים למניעת ניתוח הגופה. במאמץ משותף של מנכ"ל זק"א צבי חסיד עם רב המכון הרב אשר לנדאו ובסיוע רב המשטרה הרב רמי ברכיהו, הושג הערב ויתור מנתיחה והגופה מועברת באמבולנס זק"א תל אביב לקבורה בבית עלמין ירקון. הלווייה הערב בשעה 23:30 בבית העלמין ירקון בפתח תקווה.

בזק"א תל אביב ציינו לשבח את שיתוף הפעולה עם כל הגורמים ובעיקר תחנת בני ברק בפיקודו של סנ"צ רותם וסקר שליווה אישית את המקרה וזירז את הליכי החקירה והבדיקה עד להסרת חשד ושחרור המנוחה לקבורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר