סערה בכנסת

ארבל במליאה: אנשי רע"מ קיבלו מידע פנימי והשתמשו בו כדי להתעשר

חבר הכנסת מש"ס טען במליאת הכנסת לשחיתות במפלגה הערבית רע"מ: "נבזי ביותר" • מנסור עבאס הגיב: "אתה בן אדם דתי וככה משקר • ארבל: "תענה על זה בחקירות" (VOD)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ארבל בנאומו במליאה, היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בנאום סוער במליאת הכנסת טען היום (רביעי) חבר הכנסת לשחיתות במפלגת רע"מ. לדבריו בכירי המפלגה קיבלו מידע פנים לפני מספר חודשים, שבסיועו הקימו חברה, שזכתה במכרז שעמד על הפרק, על מנת להתעשר.

"אזרחי ישראלים הערבים תראו מי עושה עליכם כסף", פתח ארבל במליאה, וטען: "בחודש אוקטובר 2021 פרסם משרד התקשורת מכרז להרחבת הרישיון לפריסת רשת מתקדמת ולקבלת מענקים כספיים לעידוד פריסת רשתות נייחות מתקדמות.

"וראו זה פלא: כחודש וחצי לפני פרסום המכרז, בזמן שאנשי המקצוע עובדים להכין אותו, הולכים מנכ"ל מפלגת רע"מ ויו"ר התנועה האסלאמית ועוד בכירים ומקימים חברה בבעלותם הכספית המלאה, והם לפתע אלה שזוכים במכרז של משרד התקשורת ועושים מיליונים".

בשלב הזה עצר מנסור עבאס, יו"ר רע"מ שניהל את הישיבה, את חבר הכנסת מש"ס ואמר כי הוא משקר. "משה אתה משקר, לא היה מכרז לא זכו במכרז שום דבר".

ארבל המשיך: "חמור ביותר. היום פניתי כדי שיפתחו בחקירה פלילית נגד רע"מ ומנכ"ליה וחבריה, שקיבלו מידע פנים והשתמשו בו כדי להתעשר התעשרות אישית - דבר שהוא נבזי".

אחרי שירד ארבל מהדוכן, הפטיר עבאס בכעס: "בושה לך משה. אתה בן אדם דתי, עולה ומשקר מעל דוכן הכנסת".

ארבל השיב לו: "תענה על זה בלהב, בחקירות".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר