צפו ב"מופע האימים"

ביקורת חריפה; "לא היה ביזיון כמו יושב ראש הכנסת מיקי לוי"

כשנתניהו אמר הבוקר ליו"ר הכנסת מיקי לוי, כי הוא לא יודע לנהל הישיבה, הוא התפרץ עליו, אך מספר אנשי תקשורת הבהירו, כי עוד לא היה יו"ר כנסת כוחני ובזוי כמו לוי (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
"לא היה ביזיון כמו יושב ראש הכנסת מיקי לוי", מיקי לוי, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת • וידיאו: ערוץ כנסת)

יושב ראש הכנסת חבר הכנסת מיקי לוי, הצליח להרגיז היום (חמישי) בעת ההצבעה על פיזורה של הכנסת, חברי כנסת ואנשי תקשורת רבים, שטענו שהוא נוהג בחוסר ממלכתיות מובהק ומבזה את מעמד יו"ר הכנסת.

במהלך נאומו של ראש האופוזיציה נתניהו, היו הפרעות רבות לנאום מצד חברי הקואליציה והמפלגות הערביות, לוי, שאמור לשלוט בניהול מליאת הכנסת - נתן לצעקות להימשך זמן רב ללא התערבות, והוא החליט לנזוף ולקרוא לסדר רק את חברי האופוזיציה.

נתניהו ניסה להעיר ללוי על כישלון הניהול שלו ואמר לו: "אני מכבד אותך תכבד את הבית הזה. תעיף אותם מהישיבה. ככה לא מנהלים ישיבה, אתה צריך לנהל את הבית הזה". אך לוי בחר לגעור בנתניהו ואמר לו: "אינני מקבל ממך הוראות, בוודאי לא בתפקידי כיושב ראש הכנסת".

העימות של מיקי לוי עם נתניהו

גם בהמשך הישיבה, מיקי לוי בחר לגעור ולהוציא מחוץ למליאה את חברי האופוזיציה. השיא היה בעת שהחליט להוציא את חבר הכנסת בן גביר, בגלל שהוא צילם בכנסת; "מה שמותר ל-119 חברי כנסת אסור לאיתמר בן גביר", כתבה העיתונאית שירית אביטן. עטרה גרמן הוסיפה: "אם זה לא היה בן גביר, הוא היה נשאר אחר כבוד במליאה".

איש התקשורת יהודה שלזינגר הוסיף עוד; "‏מופע האימים של מיקי לוי. ‏מאפשר צעקות לקואליציה ונוזף באופוזיציה. עכשיו מוציא את בן גביר על טלפון. לא היה ביזיון כזה בתפקיד הזה".

ההוצאה המבישה של בן גביר

עיתונאי 'וואלה' יקי אדמקר: "רגע לפני פיזור הכנסת, צריך להודות: מעולם לא היה יו"ר כנסת כל כך לא ממלכתי כמו מיקי לוי. מעיר וקורא לסדר ומרחיק בביריונות ח"כים באופוזיציה ומתעלם מהפרעות דומות של הקואליציה, נוקט צד ומשמיע מכסא היו"ר הערות פוליטיות פעם אחר פעם. לו רק זה היה יריב לוין או אדלשטיין - מזמן היו סופגים", אדמקר שאמר את הדברים ברדיו ללא הפסקה זכה גם להסכמה מעיתונאי השמאל בן כספית, שאמר: "אתה צודק לגבי ההתנהלות של מיקי לוי".

לגבי בן גביר הוסיף אדמקר: ‏"ביום רביעי שעבר כשיו״ר הכנסת מיקי לוי ניהל את המליאה - שרן השכל עשתה לייב פייסבוק ממושך מאד . הסתובבה במליאה, עלתה לנאום עם מצלמה דלוקה וראיינה ח״כים. כשהעירו ללוי על כך, הוא התעלם. היום הוא הוציא את בן גביר בדיוק מאותה סיבה. ממלכתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר