זו הסיבה לדיבור האיטי

העיתונאי הוותיק משה נוסבאום חשף את מחלתו בפני חבריו

העיתונאי הוותיק המסקר את הפגנות החרדים בירושלים בהיותו כתב משטרה, חשף בפני חבריו לערוץ, כי הוא חלה במחלה וזו הסיבה שהוא התחיל לדבר באופן איטי (אקטואליה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
משה נוסבאום (צילום: מתוך 'שש עם', חדשות 12)

רק בריאות: העיתונאי הבכיר והוותיק משה נוסבאום, כתב המשטרה של 'ערוץ 12', חשף כי הוא חולה במחלת ניוון שרירים ALS.

במכתב פנימי ששיגר לחבריו בערוץ הוא חשף את מצבו הרפואי וכתב: "שלום חברים, אני מניח שבעת האחרונה חלק מכם נשאל מה קרה לי ולמה אני מדבר לאט. אפילו אותי שאלו. לפיכך מוצא לנכון לשתף אתכם בהערכה המסתמנת בתום שורה של בדיקות ופגישות עם רופאים מומחים".

"על פי הערכה זאת, אני בשלבים ראשונים של ALS - מחלת ניוון שרירים חשוכת מרפא. כן, זה לא נעים, משפחתי ואני מודעים להשלכות ונערכים בהתאם. לא, אין צורך למהר להיפרד, לנחם או להספיד אותי. אני עדיין חי ובועט - אולי קצת יותר לאט... נכון לעכשיו, בכוונתי להמשיך לעבוד, אם כי מטבע הדברים אני מוריד הילוך (ממילא מספר השוטרים הולך ופוחת ולכן גם מספר הדיווחים יורד בהתאמה)".

כשנוסבאום הפתיע: "מבקש סליחה מהחרדים" • צפו (צילום: מתוך 'שש עם', חדשות 12)

בהמשך דבריו הוסיף נוסבאום: "כדי לא ל'תקוע' את המהדורות, אופיע פחות מול מצלמה, אך עדיין אמשיך לכסות את התחום ובעת הצורך - ולא יעזור לסודרי ולהלפגוט (עורכי המהדורות) כלום - אשב באולפן ואוציא להם את הנשמה... כך גם בתוכניות אחר הצהריים, ההחלטה על המשך העבודה התקבלה בעצה אחת עם אבי וייס (המנכ"ל)".

לסיום הודה נוסבאום להנהלת הערוץ שאפשרו לו להמשיך ולשבת באולפנים על אף מצבו הבריאותי: "העובדה שהתאפשר לי להמשיך לשדר בחודשים האחרונים למרות הדיבור האיטי והחריג באה מתוך החלטה אמיצה במיוחד ערכית יוצאת דופן וראויה לכל שבח. על כך אני מסיר את הכובע (ובמושגים שלי מחבר גבות) לסיום, אין לי שום בקשה מיוחדת. בינתיים הכל ממשיך כמעט כרגיל. בסה"כ חשבתי שמן הראוי לשתף אתכם. תודה לכולם. נוסי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר