בנוכחות האדמו"ר | תיעוד

אימה בחסידות: אדם נכנס לביהמ"ד עם סכין ואיים; 2 נדקרו

זוג חילוני נכנסו במהלך השבת האחרונה לחסידות הירושלמית השוכנת ברחוב שמואל הנביא, ואיימו על החסידים 3 פעמים, בפעם השלישית הם דקרו שני חסידים; "נכנסו לביהמ"ד בנוכחות הרבי" (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האדמו"ר מדושינסקיא עם חסידיו | בעיגול ובוידיאו: התוקף מנסה לדקור (צילום: שלומי טריכטר • וידיאו לפי סעיף 27א)

זוג חילוני הטיל אימה במהלך השבת האחרונה על כלל חסידי דושינסקיא - חסידות הממוקמת ברחוב שמואל הנביא בירושלים.

מדובר בזוג חילוני המתגורר ככל הנראה באזור, שטענו כי ילדים או אנשים מהחסידות הכו את הילדים שלהם, והם באו לחפש מי הכה אותם.

גורם בחסידות מתאר ל'כיכר השבת', את השתלשלות העניינים: "בליל שבת הגיע אדם לא-דתי לבית המדרש של החסידות וטען כי חסידים הכו את ילדיו, אותו אדם שלף סכין ולא נרגע, גם כאשר חלף ליד האדמו"ר, אך החסידים הצליחו להשתלט עליו והבריחו אותו מהמקום".

"בשבת בבוקר", מספר אותו גורם בחסידות, "הוא חזר שוב ושוב שלף סכין, אך ברוך השם הצלחנו להעיף אותו מהמקום, טרם שהצליח לבצע את זממו עם הסכין".

"אותו אדם", מוסיף הגורם בחסידות, "לא התייאש מלבצע את זממו וחזר בפעם השלישית - בזמן סעודה שלישית והצליח לדקור שני חסידים ולפצוע אותם באורח קל".

"כוחות משטרה שהוזעקו למקום מיד לאחר הדקירה, עצרו את החשוד שהיה ביחד עם בת זוגו - ועצרו את השניים", מסיים הגורם הבכיר בחסידות את מה שהתרחש.

ל'כיכר השבת' נודע, כי במשטרת ירושלים פתחו כעת בחקירה ואף מבצעים פעולות חקירה זאת במטרה להבין את המקרה".

כזכור לפני תקופה הוגש כתב אישום, נגד שני צעירים חרדים שפרצו לישיבת דושינסקיא בשבת וגנבו מהמקום סכום כסף.

לפי כתב האישום שהוגש, לפני יותר משנה הצעירים הגיעו לישיבה בשבת בצהריים פרצו את דלת הישיבה ברחוב שטראוס בירושלים נכנסו לשיבה ואז החלו להרוס חפצים בזמן שאף אחד לא היה במקום. לאחר מכן נכנסו הנאשמים לאחד החדרים במקום, גנבו 2000 ש"ח וכרטיסי אשראי שלאחר הפריצה עשו בהם שימוש.

במוצאי שבת הנאשמים חזרו לישיבה פרצו שוב לאחד החדרים בישיבה וגנבו סכום כסף נוסף מהמקום, כאמור היום הוגש נגדם כתב אישום בגין פריצה למקום מגורים הזיק לרכוש וגניבה.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר