מפרגנים זה לזה

סילמן: "תהיו מקלבים"; מקלב: "תהיו סילמנים"

פירגונים הדדיים ומעט לא שגרתיים נשמעו היום בוועדות הכנסת שסיכמו את פעילותן בעקבות פיזור הכנסת וההליכה לבחירות חדשות; כך ח"כ סילמן פרגנה לח"כ מקלב (אקטואלי)

(צילום: דוברות הכנסת)

פירגונים הדדיים ומעט לא שגרתיים נשמעו היום (שני) בוועדות הכנסת השונות שסיכמו את פעילותן בעקבות פיזור הכנסת וההליכה לבחירות חדשות.

בוועדת הבריאות, יו"ר הוועדה עידית סילמן אמרה: "חבר-הכנסת אורי מקלב שבאמת אני תמיד אמרתי תהיו מקלבים, לכולם אני אומרת".

ח"כ אורי מקלב הגיב ואמר: "אנחנו עכשיו אומרים תהיו סילמנים, את באמת סמל ודוגמא ליושבת ראש שאוהבת את הוועדה שלה".

גם בוועדת הכלכלה נרשמו פרגונים כאשר יו"ר הועדה ח"כ מיכאל ביטון הודה לחבר הוועדה ח"כ אורי מקלב על פעילותו בוועדה בשנה האחרונה.

מקלב מפרגן לביטון (צילום: ערוץ כנסת)

"לא היו פה מלחמות פוליטיות אלא הסכמות גדולות, אפשר לכבד אחד את השני, כיבדנו את חברי האופוזיציה. אני מודה לח"כ מקלב על ניהול הישיבות, סמכתי עליו וידעתי שידאג לטובת המדינה", אמר ביטון.

מקלב הודה ליו"ר הועדה ח"כ ביטון ואמר: "הספקנו הרבה מאוד, בגלל הדיונים היעילים והמקצועים. היו דיונים תחלתיים. מה שמייחד את הכהונה הזו הוא ששמת את האזרח במרכז. כל מי שהניע את המשק קיבלו פה סעד. הוועדה הייתה גורם מפקח אפקטיבי ומאזן כשצריך.

"ערכך הציבורי עלה רק כאשר עמדת מול הלחצים האחרונים כי האמנת בדרכך. אתה איש של אנשים, אנשים פשוטים. בכל ועדה ראינו את זה. היה נהוג שוועדת הכלכלה היא של האופוזיציה, והפעם אין טענה כנגד מי שעמד בראשה למרות שהיית איש מסור לקואליציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר