סערת החתונה

מיכאלי: "שמחתי לשמוח עם משפחת גפני"

שרת התחבורה, מירב מיכאלי, בהתייחסות לסערה שפרצה בעקבות השתתפותה בשמחת משפחת גפני: ". אירוע פרטי של משפחה שבוחרת איך לחגוג ולשמוח, אני מכבדת" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מיכאלי וגפני, אמש (צילום: יעקב כהן)

שרת התחבורה, מירב מיכאלי, בהתייחסות לסערה שפרצה בעקבות השתתפותה בשמחת משפחת גפני: ". אירוע פרטי של משפחה שבוחרת איך לחגוג ולשמוח, אני מכבדת".

בפתח דבריה כתבה: "לא שמעתןם שהמצווה הגדולה ביותר היא לשמח כלה בחופתה?... אמש רקדתי בחתונת נכדתו של ח"כ משה גפני. ח"כ גפני ואני חלוקים בהרבה מאד דברים, אבל יש גם הרבה מאד דברים שאנחנו מאד מסכימות עליהם ושעבדנו ונאבקנו למענם יחד.

"אני גם מעריכה ומכבדת את אשתו ובנו של ח"כ גפני, ושמחתי לבוא לשמוח בשמחת המשפחה. כן, גם אם זה בעזרת נשים".

מיכאלי התייחס לריקוד שלה בעזרת הנשים: "שואלות איך זה? כי חתונה היא אירוע פרטי. אירוע פרטי של משפחה שבוחרת איך לחגוג ולשמוח. קהילה שזו דרכה. אני לא רואה בזה אידיאל. אני מכבדת את זה, גם אם זו לא הדרך שבה אני באופן אישי בוחרת לחיות את חיי".

"אבל, וזה אבל גדול", כתבה מיכאלי: "אני לא מסכימה לסטנדרט הזה במרחב הציבורי. המרחב הציבורי כשמו כן הוא, ציבורי. שייך לכלל. ולכן אסור לנו להדיר ממנו ובתוכו אף אחת או אחד. אנחנו לא יכולות ויכולים לאפשר הפרדה של נשים וגברים: לא בתחבורה הציבורית, לא באקדמיה, לא במקומות העבודה. ככה צריכה להיות גם תחבורה ציבורית בשבת: לא בערים או שכונות חרדיות ודתיות חלילה, אבל ודאי שחייבת להיות אופציה כזאת לכל מי שזקוקה לה לחופש תנועה בסיסי".

לדבריה: "זה הבסיס לשיתוף פעולה מלא עם החברה החרדית בישראל: כבוד הדדי. לאפשר לכל אחת ואחד לחיות את חייה או חייו. זה לא סוד שבעיני החברה החרדית מחזיקה בפוטנציאל גדול מאד לעתידה של מדינת ישראל, ושאני מחויבת למימוש הפוטנציאל הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר