"טועה בענק"

בנו של בן גביר התעמת ברשת עם אחיו של סמוטריץ'

אחיו של בצלאל סמוטריץ ביקר את הכוונה לרוץ במשותף עם בן גביר: "שירוץ לבד, יחסוך מריבות שיגרור אותך אליהן" • הבן של בן גביר הגיב לו: "קצת שקוף, אבל רעיון לא רע" (פוליטיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
סמוטריץ' ובן גביר (צילום: Sraya Diamant/Flash90)

קרבות בסיעות הציונות הדתית: טוביה סמוטריץ', אחיו של יו"ר רשימת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ, ביקר היום בפומבי את אחיו, שנכון לרוץ גם בבחירות הקרובות יחד עם סיעת 'עוצמה יהודית' של איתמר בן גביר. בנו של בן גביר - השיב לו.

״אחי אני יודע שאתה רוצה לרוץ ביחד, אבל לדעתי אתה טועה בענק", כתב האח לסמוטריץ, בציוץ ב'טוויטר'. "אם איתמר בטוח שהוא עובר אחוז חסימה - שירוץ לבד".

לדבריו, "זה ימקסם את האלקטורט של הגוש, יחסוך את המריבות שהוא יגרור אותך אליהן (הוא כבר רץ לנהל את זה בתקשורת…), ובנוסף יאפשר לך להיכנס לממשלה בלי משקולת הדה לגיטימציה שעושים לו".

בנו של בן גביר, כאמור, לא נותר חייב והגיב לו: ״קצת שקוף לא? כשאני רוצה לשלוח הודעה לאבא אני שולח לו בוואטסאפ, לא בטוויטר. בכל מקרה רעיון לא רע. אני מסתובב עם אבא ורואה את ההתלהבות סביבו מכל הציבורים (גם מחברי החילוניים)״.

הסערה מגיעה ברקע הקרבות הצפויים על הרכב הרשימה הדתית, כאשר בן גביר דורש ריצ'רץ מלא במקומות הריאלים. בפומבי אומר בן גביר כי הוא מוכן לוותר על המקום הראשון עבור סמוטריץ, אבל דורש עבורו ייצוג גבוה ברשימה.

בסדקר שנערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור רדיו 103FM לפני מספר שבועות, עלה כי מפלגת 'עוצמה יהודית' של בן גביר תקבל 5 מנדטים אם תרוץ לבד, ומספר דומה תקבל גם מלגתו של סמוטריץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר