ביום ה-102 להיעדרות

קורע לב: אמו ואחיותיו של מוישי קליינרמן במירון • צפו

אי אפשר להישאר אדיש: אמו ואחיותיו הקטנות של מוישי קליינרמן, שנעדר יותר מ-102 ימים, הגיעו היום להתפלל בציון הרשב"י במירון, המקום בו נראה פעם אחרונה • צפו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בתפילה על הציון (צילום: טל מרום)

102 ימים, 2,448 שעות, 145 אלף דקות - חלפו עברו להם, מאז הנער החרדי אברהם משה קליינרמן, בן ה-16, נעלם מבלי לשוב ולביתו ומבלי להותיר אחריו עקבות. ולמשטרה עדיין אין קצה חוט לפענוח התעלומה הנוראית.

  • רוצים לסייע בחיפושים אחר מוישי?>> לחצו כאן

היום, הגיעה אמו, גיטי קליינרמן יחד עם אחיותיו הקטנות של מוישי, לתפילה נרגשת בציונו של רבי שמעון בר יוחאי, שם הוא נראה בפעם האחרונה.

כזכור, שלשום שוחרר חשוד בהעילמותו של מוישי ומשטרת ישראל פרסמה אתמול תיעוד וידאו מהחיפושים אחריו, והתייחסה לדיווחים שונים שלדבריהם מתפרסמים על אודות כיווני החקירה ואינם מדויקים ופוגעים במשפחה.

במשטרה הדגישו כי החקירה הינה תחת צו איסור פרסום. "עולות ומתפרסמות בתקשורת וברשתות החברתיות שמועות ורסיסי מידע שאינם מדויקים בדבר נסיבות היעדרותו", טוענים במשטרה. "מידע שגוי זה עלול לפגוע במשפחתו של הנעדר ובשמו הטוב ללא שום סיבה". עוד הדגישו כי "כל פרסום החורג ממנו עלול להוביל לנקיטת צעדים פליליים נגד המפרסם.

לדברי המשטרה, הם בקשר רציף עם משפחתו של הנער ומעודכנת כל העת. וככל שיהיו התפתחויות ובהתאם למגבלות הצו יעדכנו את הציבור.

שלשום, מפקד מחוז ש"י ניצב, עוזי לוי, בלווי מפקד מרחב שומרון ומפקד תחנת מודיעין עילית, הגיעו לבית המשפחה בכדי לעדכן אותם אודות הפעולות שהמשטרה מבצעת תוך שימוש באמצעים רבים.

המשטרה פירטה כי עד כה התבצעו סריקות רבות ונרחבות בכל גזרת הר מירון על ידי מאות שוטרים, מתנדבים ויחידות מיוחדות במטרה לאתרו. במסגרת אותם חיפושים נעזרו השוטרים במאות תצלומי אוויר מיוחדים שנאספו ונותחו במשך זמן רב על ידי אנשי מקצוע ומטרתם לאפשר לכוחות המחפשים למקד חיפושיהם וכל זאת המשטרה מבצעת מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.

"חשוב להדגיש כי החקירה מתנהלת במספר מישורים והיות החקירה מתנהלת תחת צו איסור פרסום אין בכוונתנו לפרט בשלב זה", אומרים במשטרה. "משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו".

תיאורו של משה: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת.

כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר