ליברמן חטף

קרעי תועד עם "ביבי הזהב" - והצית מהומה

הח"כ מהליכוד הצטלם ליד פסל של יו"ר מפלגתו, והוביל למתקפה נגדו • ליברמן: "לא למדת שאסור לעשות פסל?" • יום טוב כלפון: "קרעי גימטריא עובד עבודה זרה" (פוליטיקה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קרעי והפסל (צילום: מתוך עמוד הטוויטר של יובל שגב, הכתב הפוליטי של גלי צה"ל)

בליכוד נערכים לבחירות המקדימות לרשימת המפלגה, שצפויות להתקיים תוך מספר שבועות, לקראת הבחירות העתידות להגיע בז' בחשוון. אחד מחברי הכנסת שצפויים לקפוץ משמעותית ברשימה הוא אחד מחברי המפלגה הסרוגים, שלמה קרעי, שנחשב לאוהד מושבע של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו.

תמונה אחת שהעלה אמש (רביעי) הכתב הפוליטי של גלי צה"ל, יובל שגב, הציתה מהומה פוליטית. בתמונה נראה ח"כ קרעי יושב ליד פסל עץ בו מגולף פרצופו של נתניהו.

שר האוצר, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, קפץ על ההזדמנות וצייץ: "'לֹא תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל וְכָל תְּמוּנָה'. קרעי, בתור תלמידו של הרב מאזוז, איפה היית בזמן אותו שיעור?", כעקיצה על כך שמדובר בעבירה על אחת מעשרת הדברות.

ח"כ יום טוב כלפון, שחזר לרשימת ימינה אחרי התפטרות עמיחי שיקלי מהכנסת, תקף: "הגימטריא של קרעי עם הכולל זה 381 - וזו גם הגימטריא של עובד עבודה זרה".

ח"כ שלמה קרעי הגיב על המתקפה: "מדובר במשרד של חבר קרוב, שזה התחביב שלו. בסרטון המצ"ב, תוכלו למצוא יחד עם נתניהו, גם את בן גוריון, טראמפ, מלכת אנגליה ועוד מאות דמויות של מנהיגים מהארץ ומהעולם. תהנו. אם הייתה דמות אחרת בצילום, כנראה שזה לא היה מדליק אף אחד, אבל ביבי - אש. מה שלא מוצא חן בעיני השמאלנים שסוגדים לחלול הרזרבי, הופך את זה למשעשע וראוי יותר בעיניי. כמו כן, מציע לכל 'הרבנים' שפתאום התעוררו כאן, ובראשם עוכר ישראל ליברמן, ללמוד קצת יותר טוב את ההלכות בעניין (שו"ע יו"ד סימן קמ"א סעיף ז')".

קרעי גם תקף ישירות את ליברמן: "'אלוקי כסף ואלוקי זהב לא תעשו לכם'. הקראת את זה לבת שלך לפני שהעברת אליה מיליונים לחשבון? וחוץ מזה, של נעליך מעל רגליך, עוכר ישראל, לפני שאתה מזכיר על דל שפתיך את מו"ר הרה"ג מאזוז. בע"ה אחרי הבחירות לא ישאר ממך זכר פוליטי, חוץ מפסלון קטן ומכוער במשרד של החבר שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר